miercuri, 24 noiembrie 2010

build me up


se simte cineva in stare sa reconditioneze cadrul asta si sa faca din el o bicicleta minunata?

nici macar nu e vorba de cine se simte in stare sau nu ... trebuie doar sa-ti doresti din tot sufletul sa salvezi un cadru frumos si sa-i dai sansa de a fi iar o bicicleta fermecatoare :D

eu unul abia ma abtin sa ma apuc de el si sa fac ceva pe filmul asta :

avand in vedere ca mai am un cadru foarte tare pe care-l pacalesc de cateva luni bune ca-l fac bicicleta o sa incerc sa gasesc alt stapan pentru favorit :)
e un cadru vintage (cel mai probabil din anii 60),marimea 56, pe teava reynolds 501, cu unghiuri foarte relaxate dar totusi cu o geometrie sportiva si cel mai important cu niste mufe foarte frumos lucrate ....
mie unu mi se pare ca s-ar potrivi si pentru ceva gen light touring .... cu piesele potrivite poa sa iasa ceva asemanator cu minunatul peugeot de zilele trecute
favorit e un nume care nu are nevoie de prea multe prezentari ... are o traditie de aproape 150 de ani si un pedigree impresionant
aproape toti ciclistii mai in varsta au nostalgii cu biciclete favorit care alaturi de diamant erau cam cele mai tari bicle disponibile in perioada comunista
tot cu niste piese potrivite ar putea iesi si o cursiera retro de toata frumusetea
in lipsa unui tezaur de piese period corect, merge si un ssp mai de tavaleala asa, care sa nu atraga atentia hotilor, sa suporte cu stoicism tot felul de abuzuri si la nevoie sa-si mai petreaca noptile si pe strazile orasului .... cam ce am facut eu din cadrul jaques anquetil

daca tot am amintit cadrul ja tre sa zic ca e primul meu cadru "tare", ca l-am luat acum 3 ani si ca l-am chinuit cu tot felul de reincarnari mai mult sau mai putin inspirate

pe cadrul asta am redescoperit bicicleta :D ... mi-am facut din el ce bicla am vrut ... am experimentat, m-am jucat, am invatat chestii despre biciclete si componente
n-am regretat niciodata ca l-am cumparat si sunt singur ca la un moment dat o sa-mi fac curaj sa-l vopsesc si o sa fac din el o bicicleta cu adevarat frantuzeasca :D

din setup-ul actual o sa pastrez si franele mafac, rotiile cu cercuri mavic ma2 si mai ales cuvetele campagnolo record care (pentru mine) sunt cele mai frumoase cuvete din lume :D


asa cum am zis de la inceput mufele sunt lucrate foarte frumos si sunt absolut sigur ca ar arata minunat cu o vopsea noua facuta de cineva care se pricepe
am pastrat pretul pentru sfarsit pentru ca e partea cea mai buna:D

acest minunat cadru vintage care abia asteapta sa devina o bicicleta plina de personalitate se vinde cu doar 200 de lei ... usor negociabil (pretul include si cuvetele de directie si de la butucul pedalier)
deci e mai ieftin decat o ghidolina de fitze :D .... sau o gentutza de scule ... asta ca sa nu avem discutii legate de pret si sa ne concentram pe adevarata valoare a cadrului :D

as vrea foarte mult sa-i gasesc un stapan care sa fie absolut incantat de noul lui cadru :D ... sa-l iubeasca din prima clipa, sa-l vopseasca profi si sa-l doteze cu cele mai ok piese posibile, sa-l ingrijeasca din tot sufletul si sa-l foloseasca din toate puterile :D ... eventual facem si o reducere ceva ... ca la mine entuziasmul tine loc de bani :D

33 de comentarii:

  1. Frumos....

    Sunt prea departe de Bucuresti si cam zdrobit financiar - deh, Boc, criza... - dar mi-as dori ca viitorul proprietar sa-i scoata in valoare mufelea alea!!!
    Parerea mea de nepriceput la vopstorie: curata vopseaua, slefuit la metalul gol si apoi polishat. Dar nu genul ”oglinda”, ci un pic mai putin, cat sa se vada ca e vechi si cat sa se vada mufele. Si dupa aia sa si ghidolina rosii!!!!

    Bafta cumparatorului!

    RăspundețiȘtergere
  2. :D e tare ca ai un plan gata facut ... acum e chestiune de timp pana gasesti un cadru gata de transformare

    cred ca o sa-mi iau/fac si eu la un moment dat o bicicleta gri .... eventual bare metal ... sau poate chiar cromata integral ... ma decid cand gasesc bicla perfecta pentru asta :D

    inca sunt sub influenta peugeot-ului verde :D .. ce zici de asta? http://www.fyxomatosis.com/index.php?option=com_content&view=article&id=450:for-speciale-occasions&catid=1:latest-news&Itemid=97

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma omor dupa Peugeotul acela cromat. Executia e superba, dar....nu stiu de ce.....nu mai e Peugeot! E altceva, mai "nemtesc", sau macar mai "Lomabardia - lacul Como"...prea serios/sobru si prea greoi. Or, nu asta e spiritul francez! Pentru mine, cel putin.

    Eu ma gandeam la ceva de tipul:
    http://2.bp.blogspot.com/_kLAoxZkuSRs/SpxxsjbljBI/AAAAAAAAEd0/NWqaZwZ5LSo/s1600-h/001.JPG

    cu o sa minimalista rosie, ghidolina rosie si cauciucuri albe. Mai vesel, mai spumos, mai ....."champagne"!

    RăspundețiȘtergere
  4. deci da, cum ne-ntalnim sa-l vad de-aproape?

    RăspundețiȘtergere
  5. :)salut
    nr meu de telefon e 0723 355 481
    stau prin zona dristor asa ca daca poti sa ajungi pana la metrou ne vedem pe acolo ... sau iti explic cum ajungi la mine
    ne auzim la un telefon

    RăspundețiȘtergere
  6. DE curiozitate intreb, s-a vandut?

    Daca da, ce planuri are noul proprietar?

    RăspundețiȘtergere
  7. nu s-a vandut inca si incep sa-mi fac eu planuri cu el :D ... desi n-am nici pe departe suficienti bani pentru atatea planuri

    momentan sunt foarte pe filmul cu bicicletele clasice de touring ... visez la ceva de genul asta
    http://www.lfgss.com/post230477-82.html
    sau asa
    http://www.mariposabicycles.com/michaels-porteur-bike.html
    asa ca mi-as face eu un tourer din cadrul asta :D

    pe de alta parte realizez ca si daca il cumpar eu tot nu am bani de piese de touring asa ca decat sa aduc pe lume inca o fixa inutila (sau cu utilitate limitata :D) mai bine insist sa vand cadrul :).. si mai astept poate apare cineva potrivit si pentru ala jan janssen :D

    ar mai fi o posibilitate :)... da inca nu zic nimic pana nu stiu ceva sigur ... sa nu cobesc ... da sper din tot sufletul sa se lege ... o sa fie spectaculos daca iese :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Desi prima are o combinatie de culori seducatoare - ca sa nu mai zic de mufe!! - parca a doua e mai frumoasa! E mai "veritabila" si, din cauza asta, mai greu imitabila.

    Dar daca e vorba de spiritul ei, sigur se poate face ceva. Dar costa....
    Oricum, voi urmari poveste acestui cadru.

    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  9. si mie imi place mariposa aia de mor :D ... si cred ca e imposibil de imitat ... ca toate bicicletele de top construite manual
    folosesc linkurile astea cu biciclete spectaculoase si unicate si lucrate manual de adevarati artisti pentru ca ma scutesc de multe explicatii si povesti ... o poza d-asta face cat 1000 de cuvinte :D
    iti dai seama ca favoritul meu nu e in aceeasi liga cu bijuterii cum sunt astea de mai sus (tubulatura mai modesta, mufe mai modeste, cel mai probabil si manopera mai modesta) ... da poti sa-i dai o linie similara ... cu accesoriile potrivite si, asa cum ai zis si tu, cu bani pe masura ambitiilor
    oricum e un cadru cu suflet si sunt sigur ca pana la urma o sa fie salvat de cineva :D
    te tin la curent

    RăspundețiȘtergere
  10. Cadrul mai este de vanzare? Cred ca ar fii perfect pentru un fixie:X

    RăspundețiȘtergere
  11. este :) ... gen si de vanzare si pentru fixare :D

    cadrul e perfect pentru o bicla pe filmul light tourer / randoneur ... da clar ar iesi si o fixa frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut, mai este de vanzare?

    RăspundețiȘtergere
  13. s-a vandut ... cred ca e deja bicicleta la casa ei :)

    RăspundețiȘtergere
  14. mai ai vre-un cadru de cursiera de vanzare?

    RăspundețiȘtergere
  15. am un prieten care vinde un cadru dragutz de peugeot ... un py nustiucat ... un model apropiat de de mult mai celebrul px10 ... doar ca putin mai modest :)
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.304284398605.147523.651393605#!/photo.php?fbid=10150219474463606&set=a.304284398605.147523.651393605&type=1&theater
    cred ca e de 56 cadrul

    RăspundețiȘtergere
  16. Thus the Bowflex is a lot more probable to break down than other devices.


    my webpage :: bowflex for sale

    RăspundețiȘtergere
  17. You do not necessarily should independent cardio and
    power training.

    Stop by my blog dumbbell sets

    RăspundețiȘtergere
  18. Most resistance bands which can be obtainable to the market place
    do not have these versions which make them ineffective.


    my blog post; http://www.getfitnstrong.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Not only is it costly, it is actually also
    incredibly time consuming and we can pretty much
    always finish our training session in the amount of money of your time that would acquire us to travel to the gymnasium and
    again.

    Check out my site: click through the next post

    RăspundețiȘtergere
  20. However the truth is if you want to add individuals
    inches on your arms, you should grow your legs very first.


    my web blog; http://www.getfitnstrong.com/adjustable-dumbbells/3-great-adjustable-weights-affordable-prices/

    RăspundețiȘtergere
  21. You may need not really need to check the weather conditions
    outdoors whenever you should get yourself a training session
    - just pop to the room in which you continue to keep the bike and
    get heading!

    Feel free to surf to my weblog bowflex 552

    RăspundețiȘtergere
  22. Dumbbells may take up a whole lot of place, however, so you might not would like to have a established of them as your central
    ornamental piece with your lounge.

    Here is my web page - please click the following internet page

    RăspundețiȘtergere
  23. It may consider numerous exercise sessions before you attain the self confidence
    within your gait that it not requires any supplemental imagined.


    My web site free weights for sale used

    RăspundețiȘtergere
  24. They are really a component and parcel of each pounds instruction course from newcomers to
    expert gymnasium goers.

    Also visit my weblog :: best adjustable dumbbells

    RăspundețiȘtergere
  25. You will discover devices that retail at only a number of
    hundred bucks even though others value a few thousand.


    Here is my web blog - Recommended Internet site

    RăspundețiȘtergere
  26. Everyone wants to receive in shape but for those
    people who can't afford a gymnasium membership or individuals who cant stand the health and fitness center, there is always another alternative.

    Also visit my page: http://www.getfitnstrong.com/adjustable-dumbbells/dumbbells-sale-further/

    RăspundețiȘtergere
  27. I have been schooling for approximately twenty years continually.



    Here is my blog post ... www.getfitnstrong.com

    RăspundețiȘtergere
  28. No shipping expenditures might be incurred, which may be an incredible discounts in itself.


    Feel free to visit my web blog: bowflex dumbbells 552

    RăspundețiȘtergere
  29. Si eu m-am ocupat cu asa ceva o vreme. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere