marți, 28 iulie 2009

bike play

am reusit in sfarsit sa adun astea 5 poze de prin 3 calculatoare si 98346895467 de foldere (denumite imbecil 1, 2, biciclete ior, parc si alte d-astea total neclare)

e vorba de cadrul meu Jacques Anquetil si de transormarile pe care le-a cunoscut in cei aproape 2 ani de cand il am
e un cadru frantuzesc de cursiera, tevile sunt reynolds 531, cuvetaria si butucul pedalier sunt campagnolo record ... toate astea cam din '68-'70 (deci intra la vintage :D)
primul setup a fost asta din poza de mai jos ... ghidon moustache, sa brooks b67, angrenaj campag record, gume de 38 ....mi-a placut ghidonul asta (chiar daca in poza asta e pus cam invers si are manetele de frana amplasate dubios :D ) .. e posibil sa-mi mai fac o bicicleta pe filmul asta .. doar ca as vrea si ghidolina si mudflaps si geanta d-aia de sa ... toata de la brooks ... toate pe culoarea asta .... honey
a urmat o scurta obsesie cu greutatea si au aparut pe rand ghidonul drept de carbon, anvelopele de 20 si saua san marco aspide (titaniu si carbon) .... intre timp mi-a trecut si nu ma mai intereseaza asa de mult fiecare gram de la bicicleta ... am slabit eu vreo 25 de kile de atunci asa ca sunt chill cu greutatea totala :D
am incercat cateva luni si cu ghidon de cursiera .... nu mi-a placut .. e posibil sa fie fost si din cauza ca l-am montat destul de prost .. mai ales pozitia manetelor de frana ..... cred ca o sa-mi pun ghidon aero la de rosa .. mai mult asa pe considerente estetice
prima fixa .. prima comanda de pe site-urile de afara ... ghidonul e ala din poza de mai sus ... taiat si intors .. si cu alta ghidolina
specs aici

asta e versiunea curenta .. merg pe ea de cateva luni bune ... au aparut in plus roata din fata (mi-a cumparat-o boul ala care m-a lovit cu masina), angrenajul albastru (singlespeed .. 44t) + pedale asortate :D, saua rido, pipa reglabila si alte frane .. ceva asemanator cu campagnolo delta (doar ca nu sunt la fel de artistic lucrate)


cred ca adunat am mers pana acum pe cadrul asta cam 2000 de km ... numai prin bucuresti ... desi pare asa subtire si fragil a suportat tot felul de abuzuri .. de la ciocane date inconstient de mecanici de 2 lei pana la sarit borduri si intrat in tot felul de gropi
ramane in continuare un cadru ff rigid, rezonabil de usor si sunt sigur ca nu e ultima intruchipare :)

vreau sa-l fac si cursiera da tre sa fac rost mai intai de schimbatoare si manete .. problema e ca as prefera sa fie cat de cat period corect si gasesc destul de greu piese vechi dar totusi functionale
angrenaj am deja un campa velloce care asteapta de mai bine de un an sa ajunga si el pe o bicla

3 comentarii:

  1. Mda,destul de reusit... Faza e ca bicicleta ta are un cadru foarte dragut si reusit,insa doar o viteza..din cate vad eu:| That ain't nice!!!
    Cu cadrul ala ai putea face o cursiera de invidiat. Iti trebuiesc doar cateva piese:pinioane,schimbator,etc. Mie personal imi place sa reconditionez cursiere vechi,piese de muzeu cum ar veni..si sa le aduc la standarde actuale:D.Am transformat o semicursiera Pegas din '68 intr-o cursiera full.Bine,ca de fapt din vechea semicursiera au ramas doar cadrul,franele(fara manere)si alte cateva piese.Consider ca ai putea face la fel...:)Oricum,ca un amator de chestii d-astea ideea ta mi se pare fain.Bafta in continuare:D

    RăspundețiȘtergere
  2. e posibil sa ajunga si cursiera la un moment dat ... am angrenaj campagnolo veloce pe care-l pastrez special pentru asta ...
    deocamdata o sa ramana singlespeed ... a primit alte roti si alta pipa de ghidon pentru 2010 .. o sa postez niste poze cu forma actuala
    esti sigur ca pegasul ala din 68 avea nevoie de atatea viteze si atata tehnologie? ... nu era mai linistit si multumit cu o singura viteza buna la toate? :) ... oricum e chestiune de preferinte asta cu vitezele ...

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Mda..la chestia asta m-am gandit destul de putin..el avea 4 viteze original...din pacate omu fara PIC DE MILA care a detinu-t-o a avut grija sa faca cam tot ce era pe ea nefunctional..deci m-am gandit ca ar fi binisor sa incerc sa ii aduc o schimbare din moment ce la forma initiala nu o mai puteam aduce....iar in legatura cu singlespeedurile ai dreptate,au un ritm al lor pe orice teren si la orice viteza,dar care e placut oricum...:D

    RăspundețiȘtergere