marți, 20 aprilie 2010

the JJ frame

cadru Jan Janssen marimea 63, tevi Columbus Aelle, geometrie clasica de cursiera
dupa cum se poate afla si din linkul de mai sus omul este o adevarata legenda a ciclismului olandez ... a castigat cam tot ce se putea castiga si dupa retragere s-a decis sa intre in productia de cadre si sa-si lanseze propriul brand.
din ce am gasit pe net ... decaluri si poze ... cred ca e din anii 80 cadrul din pozele astea
e putin cam mare pentru mine si sunt convins ca s-ar potrivi muuult mai bine cu cineva putin mai inalt ... cu toate astea nu am vreo graba sa-l vand si pana gasesc cumparatorul perfect o sa ma joc putin cu el sa vedem cum arata ca bicicleta :D .. mai intai cu o viteza .. poate chiar fixa ... dupa care incerc si o cursiera




19 comentarii:

  1. Daca faci o fixie frumoasa din el cu cat o dai?

    insomnimania la yahoo

    ps. frumos motanul

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos. Care este pretul lui?

    RăspundețiȘtergere
  3. inca nu am un pret clar in cap ... nici nu ma grabesc f tare sa-l vand ... e mai mult asa daca gasesc stapanul perfect il dau pt ca-mi place ca bicicletele tari sa ajunga la oamenii cei mai potriviti :D (plus ca e cam mare pt mine ... adica o sa pot merge pe el da sigur n-o sa-mi iasa vreun perfect fit cum e la de rosa ( http://bikeblogbucuresti.blogspot.com/2009/05/de-rosa.html ) sau la jacques anquetil( http://bikeblogbucuresti.blogspot.com/2009/07/bike-play.html )
    pe de o parte as vrea sa fac o fixa din el si sa ma joc putin cu ea
    pe de alta parte tre sa-mi impart timpul intre prea multe biciclete si nici nu stiu cand o sa am bani sa iau fix componentele pe care le-as vrea eu pe cadrul asta
    cred ca in jur de 200 de euro ... frameset complet ... adica ce se vede in pozele astea plus cuvete, butuc pedalier si o furca cat se poate de potrivita (o am deja, e o bijuterie, tre doar sa-i mai lungesc gatul pt ca e un cadru urias :D .... se poate vedea aici http://www.facebook.com/photo.php?pid=3793925&id=651393605&ref=fbx_album da next ca sunt vreo 10 poze)
    aaaa ... tot in pozele alea de pe fb se poate vedea si un angrenaj single speed alb ... daca o fac fixa o fac color coordinated ...butuci albi,lant alb, cauciucuri cu taloane albe :D

    RăspundețiȘtergere
  4. si pe fixa aia cat o sa ceri?:) Ma interesa cadrul pentru inaltimea mea dar gasesc biciclete frumoase la pretul asta.:) nu sunt peste 60 ce e drept ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.facebook.com/photo.php?pid=3793925&id=651393605&ref=fbx_album#!/photo.php?pid=3687782&id=651393605&ref=fbx_album&fbid=386538513605
    monstruletu asta cu cat il dai? pare destul de mare.

    RăspundețiȘtergere
  6. pai fixa pt fixa o sa fie pretul cadrului plus pretul componentelor .. la componenete e mai usor ca le iau de pe site-uri de afara si e pretul trecut acolo :)
    n-am cerut banii astia nimanui ... d-aia am si zis ca nu ma grabesc sa-l vand ... ca sa nu trebuiasca sa conving eu pe cineva :)
    e genul de cadru care te convinge singur (sau asa ar trebui) .. il vezi si stii imediat ca tre sa-l ai in urmatoarele doua zile ... si dupa aia te bucuri o viata de el :D
    la mine asa a fost cu de rosa .... si n-o sa-mi para rau niciodata de banii aia ... uneori nici nu mai stiu cat a costat ... pt ca e total irelevant ... oricum e mai putin decat valoarea lui de catalog ... ca despre valoarea sentimentala nu mai zic :D

    RăspundețiȘtergere
  7. nu-mi merge linkul ala de fb si nu stiu exat la ce bicla te referi ... nu toate alea din albumul de vanzare sunt ale mele ... de fapt majoritatea sunt de la nea gelu
    da-mi un semn pe fb sau mai da odata linkul aici :)

    RăspundețiȘtergere
  8. :D hai ca mi-e mers ... e peugeotul ala aubisque ... imi place f mult bicicleta aia si am fost la un pas sa o iau pt mine :D
    e la nea gelu ... inca nu s-a vandut (cel putin asa cred) ... si costa in jur de 500 de lei (cred:D )

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut, cadrul e 63 centru-centru? Ce marime e toptube si unde e Nea Gelu asta ca vreau sa fac si eu o vizita daca are bicle si cadre vechi...sau le are ascunse si le scoate doar pentru cunoscuti?:)Ca tare-mi trebe un cadru 60c-c :P Numai bine si spor la bicle faine!
    P.S: ma arde invidia cand vad ce cai frumosi calaresti prin parc;olandezele alea sunt miez.

    RăspundețiȘtergere
  10. salut ... jan janssen e 63 din centru-n centru ... cel putin asa tin minte
    nu gasesc prin toata casa o ruleta d-aia sau alt instrument de masurat .... si stiu sigur ca am cel putin 3 ... am rescolit toate sertarele
    da zilele astea o sa fac rost de una sa masor si toptube si headtube

    pe nea gelu il gasesti pe strada unitatii .... de la mcd dristor o iei spre mall vitan pe unde merge si tramvaiul ... si pe la jumatatea distantei e o biserica pe partea dreapta .... la o intersectie mai mare in forma de y ... ei la biserica asta faci stanga si aia e strada unitatii ... mai mergi 20 de metri si o sa vezi mai multe biciclete in fata unui garaj care are si un grafitti mare cu o bicla
    zilele astea e inchis ... am impresia ca e plecat din buc si se intoarce luni ... eventual daca-mi dai un semn din timp putem sa mergem impreuna sau ne auzim la un tel sa-ti explic mai amanuntit unde e ... in caz ca nu se intelege din ce am scris mai sus :D

    avea un cadru de 60 de gazelle champion mondial .. teava reynolds 531, mufe frumoase ... un cadru foarte tare ... da am impresia ca s-a dat ... oricum cred ca gasim ceva
    cadrul jj e la mine asa ca daca vrei sa-l vezi stabilim un loc unde sa ne vedem .. daca ai vreun cadru mai mic care sa fie cat de cat in aceeasi liga putem sa vb si de un schimb .... tre sa fie cam de 58 ..max 60 , pe o teava decenta si neaparat mufat :D
    olandezele iti multumesc pentru aprecieri :D
    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  11. Salutare, speram sa nu fie c-c ;;) dar se vedea si in poze ca e imens. Multam pentru indrumari, asta e ca misiunea pt Sf Graal...Nea Gelu. Ar fi interesant sa ne intalnim daca zici ca stii mersul pe acolo si esti de'al casei. Buba e ca eu am biroul in Ploiesti si nu pot ajunge decat in weekend. Poate undeva dupa sarbatori facem o incursiune.Am si eu o rugaminte, daca ajungi pe acolo si se gaseste un cadru marimea 60 poate imi dai un semn...
    Cadrul pe care merg eu e un Cilo Aufina Grey cu tevi 531 marimea 58 c-t dar din pacate (dupa ce ca este mic) am reusit sa-l indoi :))))))- il dadeam la schimb cu cea mai mare placere dar....
    Am vazut ca incep baietii sa miste ceva si apar din ce in ce mai multe ateliere pasionate de otel mufat (v. spita, perpetuumcycles).
    Pana sa-mi fac "navetista" la care visez: am nevoie de un cadru pe masura mea , da nu gasesc. am nevoie de un cadru pe masura mea da nu gasesc!:D
    Bafta si cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  12. deal ...cand ai tu timp dam o tura pe acolo
    eventual daca ajung eu inainte si gasesc ceva interesant fac niste poze si-ti dau un semn ... si hotaresti singur cand se merita sa faci un drum
    daca mai e si fix marimea 60 il pun intr-un cui si scriu pe el rezervat :D
    te intereseaza neaparat cursiera? ... sau ceva de sosea cu o geometrie mai relaxata? ... sau poate chiar ceva de oras ... stiu ca aveau o gazelle superieur speecial
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=466280733605&set=a.304284398605.147523.651393605
    e o poza facuta cu tel deci bicla arata mai bine live

    RăspundețiȘtergere
  13. Salutare, trebuie sa mut piesele de pe cadrul mic si avariat,deci ceva cursiera caut. E bun si unul de touring/randonneur cu suport aparatori ploaie (poate chiar mai indicat), acum depinde ce se gaseste.

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut !!! Mai acest cadru la vanzare? Daca da,astept un semn de la tine pe mess id xviperstate .Multumesc !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. s-a vandut ... e deja o bicicleta pe cinste :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Hey! This post couldn't be written any better! Reading through this post reminds me of my good old room mate! He always kept talking about this. I will forward this article to him. Fairly certain he will have a good read. Many thanks for sharing!

    My homepage Juegos

    RăspundețiȘtergere
  17. Good way of explaining, and good post to take facts about my presentation topic, which i am going to convey in school.


    My blog; jocuri cu biciclete

    RăspundețiȘtergere
  18. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your
    point. You obviously know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos
    to your blog when you could be giving us something enlightening
    to read?

    Also visit my web blog; bancuri cu iisus

    RăspundețiȘtergere