miercuri, 4 mai 2011

jack is back


cum e vorba aia din batrani ? .... iarna sa-ti faci cursiera si vara rain bike? sau era ceva cu sanie & stuff
anywayz s-a intors jacques... si anume jacques anquetil ... cadrul meu shape shifter care nu se mai satura sa incerce setupuri noi ... in speranta ca o sa-l gaseasca pana la urma pe ala perfect pentru el (ca pentru mine au fost perfecte cel putin doua variante pana acum)
de data asta s-a intors sub forma de country bike .... un fel de cursiera mai relaxata, cu aparatori si portbagaj, cu furcile suficient de incapatoare cat sa acomodeze niste cauciucuri de 32 sau chiar 35 (cu aparatori cu tot), cu frane center pull clasice (tot pentru tire/fender clearance), cu o sa mai confort oriented si ghidonul suficient de ridicat cat sa permita o pozitie semi-upright (cred ca s-a cam tripat pe pashley clubman ... sau a vazut el un randoneur pe flimul asta care l-a marcat ... cine stie?!?)

french stuff all over ... frane mafac center pull (clesti, manete, opritoare de cabluri ... toate inscriptionate mafac), cercuri mavic ma2, pipa atax ... am si niste pedale lyotard pe undeva prin balcon si cred ca pana la urma nu ma abtin si mut ghidonul ala philippe de pe kildemoes :D
cireasa de pe tort e soneria aia peugeot .... suna ca un ras de spiridus :))
a optat pentru o transmisie fixa (44x16 ... cred ca o sa imprumute si jj rotile astea ... cat sa faca niste poze si sa-si gaseasca un stapan nou)... daca tot i-am zis ca-l fac pentru la iarna s-a gandit ca butucul ala fix o sa ne aduca o frana-n plus ... un control mai bun prin zapada si noroi ... si cel mai important mai putine batai de cap cu mentenanta si reglajele ... tre sa-i pun si o aparatoare de lant ca sa fiu sigur ca am cea mai gospodareasca si uncool fixa din targ :D



sunt super mega incantat de portbagajul de mai jos .... mai ales ca l-am descoperit absolut intamplator si nu m-a costat nimic :D ... e foarte ingenios si isi mareste considerabil suprafata prin rotirea partilor laterale (aproape ca se dubleaza) ... ca sa nu mai zic ca e subtire si elegant si cromat ... si se potriveste de minune cu aripile, furca si ghidonul :D
pot sa-ti tin strans cand am de carat doar ulock-ul si ceva haine de ploaie si pot sa-l desfac imediat daca am de carat un transportor cu pisici sau alte chestii mai voluminoase .... pot sa pun pe el un set de genti de touring si sa dau o tura pan la mare .... sau pot sa-i trantesc un cos d-ala lateral pliabil (sau chiar un set) si sa merg la cumparaturi cu ea .... cate fixieeee pot s-o arda atat de utilitar?
in rest nimic nou ... am pastrat cateva bunatati campagnolo record (tija de sa, cuvetele, diverse opritoare si ghidaje de cabluri) si l-am lasat in coaja lui originala, asa zgariata si ponosita cum e ea




pana avem bani sa cumparam niste incaltari mai comode o sa mergem pe marathoanele astea de 622x28 ... sper totusi sa gasim destul de redepe ceva gen 622x32 , eventual cu taloane albe
cam atat cu revenirea lui jacques ... urmatoarele poze cand apar si ghidonul moustache, cauciucurile mai balonate, mudflaps-uri de piele si eventual un portbagaj d-ala mini pt furca fatza (daca are cineva unul de vanzare sa dea un semn :D)

5 comentarii:

  1. Arata foarte echilibrat, cred ca si datorita marimii cadrului(sa fie 54 sau 52?).

    Clar ii trebuie: 1) cauciucuri cu taloane albe sau, favoritele mele, in intregime albe! 2)ghidolina maro daca ramane ghidonul asta, desi i-ar sta bine si cu o "mustata"
    3) macar un sticker cu "Vive la FRance" sau ceva de genu` asta.

    Cred ca si apartoare de lant integrala, asa, mai de fermier, s-ar potrivi. Ma amuza unii care scot aparatorile ca sa arate bicicleta "mai sportiv"!

    RăspundețiȘtergere
  2. cadrul e de 54 ... iar "echilibrat" e cuvantul pe care l-as alege si eu ca sa descriu cum merge bicla asta :D

    1.m-am gandit si eu la cauciucuri albe sau crem in totalitate ... da nu gasesc niciodata pe la noi ... pe site-urile din uk nu au acum decat panaracer pasela white dar sunt tot 622x28 ... iar grand bois hetre sau alte gume mai cu staif sunt si mai greu de gasit .. si prea scumpe pentru mine in perioada asta
    cred ca o sa fie mai usor sa gasesc unele cu taloane albe

    2. urmeaza sa imbrac ghidonul in ceva piele maro... ghidolina de la brooks e aberant de scumpa si cred ca m-ar arde-n palme de fiecare data cand as pune mana pe ghidon :D ... da am sperante destul de mari ca se poate face ceva diy care sa arate cel putin decent
    si cred ca pana la urma ii pun moustache ...mai ales pentru la iarna ... am timp pana atunci sa gasesc ceva potrivit (ma tenteaza si ghidolina alba dar am mai facut greseala asta odata si am descoperit ca se murdareste destul de repede si se fute tot filmul)

    3. ma gandeam ca headtube-ul ala gol e un fel de invitatie sa fac un headbadge personalizat ... poate ceva pe filmul cu made in france sau poate ceva cu logo-ul de la freepets :D ... inca ma mai gandesc

    nu prea am prinderi pentru o aparatoare completa ... si oricum mi-a ramas in plus half guard-ul ala de la batavus ... cu coliere de prindere cu tot ... e prea la indemana ca sa caut acum altceva ... da cine stie ce mai apare in timp

    da de aia care scot franele ca sa arate bicicleta mai zen ce parere ai ? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu o vad fara frane :) desi e fixie se indeparteaza de designul purist intr-un mod placut utilitarian. a si da pune-i portbagaj si in fata :D eu zic ca o sa arate perfect

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo de fixie, exista roti cu butuc flip flop de vanzare prin Romania sau singura solurie e sa cumperi piesele (butuc, janta, spite) si sa le dai la asamablat??

    RăspundețiȘtergere
  5. eu n-am gasit roti complete pe la magazinele de la noi ... abia daca ai de unde sa cumperi un butuc fix din .ro

    cred ca cea mai sigura varianta ramane tot cumparatul pe bucati si facut roata la un meserias in care ai incredere

    sau poti sa-i cumperi roti de-a gata de afara ... ebay sau magazinele online din anglia

    RăspundețiȘtergere