marți, 7 iunie 2011

a little bit of touring









4 comentarii:

  1. Oau, ati avut ceva spirit aventurier! Felicitari de la unul care sta 10h pe zi in fata unui monitor (bine, mai si hoinaresc pe web..)!

    Iar ultima poza, cu florile alea rosii, face toti banii!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. vara asta parca au fost mai multi maci decat in alti ani ... ori asta ori am eu noroc ... pe unde ma duc dau de campuri d-astea http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150210833483606&set=a.10150210831678606.330772.651393605&type=1&theater
    :D

    RăspundețiȘtergere
  3. salut
    am o intrebare: nu e prea greu kildemoes-ul pentru touring?
    si ai dreptate, chiar au fost mai multi maci anul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. e o bicicleta puuuuutin cam grea ... dar nu neaparat pentru touring ... mai degraba pentru mine :)... d-aia am si incercat sa-mi fac un light tourer pentru ture mai scurte

    oricum nu face nimeni touring pe ultrausoare ... ca tre sa cari multe bagaje dupa tine ... ai nevoie de o bicicleta rezistenta care sa indure cu calm tot ce-i iese-n cale

    RăspundețiȘtergere