initial am vrut sa elaborez putin filmul meu cu fixed gear ...dureaza de vreo 4 ani si e mult mai complicat decat pare :) ... dar m-am lungit prea mult ... imi vine destul de greu pana si mie sa-mi dau seama daca imi plac fixele sau nu ... e trecut de 3 noaptea ... maine dimineata plec la munte ... deci o sa povestesc intr-un post viitor despre sentimentele multe si contradictorii pe care le am fata de bicicletele cu transmisie fixa :D (e cam ca la timbre ... oricat de tare ar fi parca tot n-as vrea sa fie asa non-stop sau chiar zilnic)
varianta scurta e ca m-am hotarat sa-mi mai fac o fixa ... nici eu nu stiu de ce ... probabil are legatura cu venirea primaverii & stuff :)
am zis de cateva ori pe blogul asta ca nu mai am nevoie de inca o fixa, ca oricum ar fi destul de greu sa-mi fac una mai tare decat asta pe care o am acum, ca nici nu ma dau pe fix suficient de mult cat sa justific 2 bicle pe acelasi film si ca prefer bicicletele mai utilitare ... toate astea raman valabile :D
doar ca am cadrul ala jan janssen de mai bine de un an ... am inceput sa ma simt vinovat ca sta asa degeaba si-l mai darama pisicile din cand in cad, dupa aia mi-am dat seama ca am cam tot ce-=mi trebuie ca sa-l fac bicicleta ... si in ultima instanta mi-am zis ca pot s-o si vand cand e gata ... dupa ce ma dau o vreme cu ea si vad cum ne intelegem (in principiu cadru e cam mare pentru mine da nu e o diferenta dramatica)
imi lipsea doar un butuc de velodrom ... l-am primit cadou sub forma unui butuc novatec fix/fix .... rulmenti japonezi de cea mai buna calitate ... arata bine si se invarte mi-nu-nat ... gen cadoul perfect pentru astia care avem idei putine dar fixe :D
urmatoarele 4-5 zile o sa incerc sa schimb setarea ... sa nu ma mai gandesc deloc la biciclete ... sa ma bucur de zapada si de placa... sa ma dau mai spart decat e cazul ... sa o filmez pe iulia cand se da ... d-astea de iarna ... imediat ce ma intorc imi reiau obsesiile de primavara-vara
have tons of fun la ride me party :D
As mai cauta un pic de altceva pentru "The MUSCLE", am si eu o astfel de pereche si dupa 4-5 luni pe fixa deja a inceput sa se roada dintii.
RăspundețiȘtergeretouche :D
RăspundețiȘtergereclar angrenajul e de inlocuit ... o sa-l pun la inceput pe asta doar asa ca e alb si vreau sa o ard color coordinated :D ... da cum apare ceva mai cu pedigree asta sakae zboara
sau poate ii gasesc un chainring mai sanatos ... mai intai sa-l tocesc pe asta si dupa aia iau o decizie :D
mai am in stand by un angrenaj dublu campagnolo veloce si un set de suruburi d-alea mai scurte ... la nevoie pot sa-l modific pe ala si sa-l fac single
O sa arate interesant cu pedalier alb si poate cu roti negre. Dar te vei descurca cu marimea? Am impresia ca alte biciclete ale tale sunt mai degraba in zona 54-56-58, or asta pare foarte mare!
RăspundețiȘtergeremajoritatea sunt intre 57 si 60
RăspundețiȘtergerekildemoes-ul insa e de 62 si ma simt ff ok pe el
http://bikeblogbucuresti.blogspot.com/2010/07/kildemoes-of-denmark.html
jj chiar e un cadru pentru uriasi ... 64 cm ... in nici un caz nu o sa fie perfect fit pentru mine ... dar cred ca o scoatem la capat cu o pipa mai scurta & stuff
faci colectie de timbre cristi? sau e doar de mentionat ;) eu as sta pe fixa zilnic, fara frane si cu doua cioate in loc de ghidon...pacat ca genunchii nus de acord :) oricum....nu strica pinionu ala pe un sakae obosit. cauta un lant si un angrenaj pe masura, pana le gasesti pe astea doua poate apare si un cadru...cine stie cum faci un schimb. o sa te chinui parerea mea pe girafa aia, chiar daca e un cadru de folosit :)
RăspundețiȘtergere:)) filatelist de mic ... iti dai seama ... si-mi plac si metaforele ... deci nush ce sa zic ... cam era de mentionat :D
RăspundețiȘtergereplus ca mi s-a parut o comparatie elocventa pentru filmul meu cu fixele
e si treaba cu genunchii, e si treaba cu utilitatea, e si treaba cu geometria si agresivitatea si, mai ales, e treaba cu atitudinea :D... nu ca nu-mi plac fixele, dar e ... complicat
cat despre pinion ... o sa se frece de un lant de cea mai buna calitate ... sper sa nu intre in contact direct cu angrenajul ala de care e scandalizata toata lumea :))
asta pana ma enervez si mai stric un angrenaj campa de cursiera doar asa ca sa-i fac nazurile unei fixe fitzoase ... de rosa are campa record u know ... iconic shit :D .. si avea doua foi aproape noi inainte sa-l modific eu si sa-i pun TA Specialite de velodrom si suruburi scurte ... nu ca-mi pare rau ... just saying :D
iti dai seama ca acum o sa fac bicla din cadrul ala numai asa ca sa vad cu ochii mei daca e prea mare sau nu ... asa la prima mana si eu zic ca e mult prea mare pentru mine dar ai fi surprins cat de mica e diferenta intre el si kildemoes ... si pe k ma simt mi-nu-nat (k de la kildemoes ca sa nu ma intrebi daca-mi plac veterinarii :)))
si daca e prea mare asta e ... macar e pe roti .. sigur gasesc pana la urma un inalt d-asta care sa vrea o bicla cu personalitate
Salut! Tocmai ce-am gasit blogul tau si minunatiile de biciclete de aici.
RăspundețiȘtergerePermite-mi sa iti pun cateva intrebari tehnice, la care, cand ai un pic de timp, m-as bucura daca mi-ai raspunde.
E simplu sa adaptezi butucul (care e, banuisec, de 120 mm) la o latime a cadrului de 130mm? Daca iti iei o foaie de velodrom si un butuc ca acesta, pe care ni-l arati, cum reusesti sa tii linia lantului dreapta pe un cadru de cursiera?
Eu am un Bianchi de otel, tot asa mare, de 63, pe care il folosesc in fiecare zi. Cum vad ca nu prea schimb vitezele, m-am apucat de vreo doua saptamani sa gasesc informatii si piese despre o eventuala conversie fixa. Mi-ar fi de ajutor daca as putea primi sfaturi de la unul trecut prin povestea asta.
Inca o data, felicitari pentru blog!
salut ... bine ai venit ca sa zic asa :)
RăspundețiȘtergerenu sunt eu cel mai indicat sa dau sfaturi tehnice da-mi place sa ma bag in seama :D ... sper sa nu ma fac de ras de tot
eu zic ca nu e panica cu OLN de 130 mm ... mai ales daca-ti iei niste butuci d-astia
http://www.sjscycles.co.uk/sjsc-double-fixed-track-hubs-with-high-quality-sealed-bearings-36-hole-polished-alloy-prod11137/
" rear OLN is 120mm but will respace down to 110mm or up to 130mm with the addition or removal of washers" ... deci o rezolvi cu niste distantiere
cat despre angrenaj ... poti sa-ti iei un angrenaj dedicat de velodrom, unul ssp de oras sau bmx, sau poti sa modifici angrenajul dublu pe care-l ai la cursiera ... ar trebui sa mearga toate trei variantele
cel mai important e sa dai de un mecanic priceput care sa se ocupe de conversie:D ... puteam sa zic asta de la inceput ;)
ce componente ai pe cursiera? poate te scap de niste schimbatoare si ce mai ramane-n plus dupa fixare
Mura-n gura, multumesc frumos! M-am mai lamurit.
RăspundețiȘtergereComponentele de pe cursiera mea nu sunt cine stie ce chestii exotice, dupa cum bag eu de seama. Toate sunt Shimano Exage Motion, un grup preferat de Bianchi pentru cursierele de calibru mediu, din cate am mai citit. Eu ma gandeam sa le pastrez, pentru eventualitatea in care o sa ma decid sa-mi misc suncile la o tura mai lunga. Totusi, la cat ma cunosc, o sa imi iau mai degraba alt cal de cursa lunga pe langa martoaga fara frane, asa ca ma voi putea lipsi de piese. Apropo, daca nu vinzi cadrul acela pana mai prin vara, o sa ma tenteze pe mine cu siguranta.
Daca nu vrei sa aglomeram frumusetea ta de blog cu planurile mele, adresa mea de mail este seboros-at-gimail-punct-com. Am 30 de ani, imi plac bautura si, mai nou, bicicletele si sunt din Bucuresti.
Am uitat: daca tot sunt din Bucuresti, trebuie sa iti dau berea cu care ti-am ramas dator. Da-mi un semn pe mail, daca vrei.
RăspundețiȘtergereHey exceptional website! Does running a blog similar to this take a
RăspundețiȘtergerelarge amount of work? I have very little expertise in computer programming
but I had been hoping to start my own blog soon. Anyhow, should you have any suggestions or tips for new blog owners please
share. I know this is off topic however I simply needed to ask.
Many thanks!
Review my homepage ... name rings bell