joi, 24 februarie 2011

stage 2 - the clean commuter

so ... m-am intors de la munte si am revenit pe setarea cu biciclete ... de fapt nu m-am resetat de tot pentru ca sunt in bucuresti doar de cateva ore ... am febra musculara all over ... inca sunt putin suparat ca mi-am futut placa destul de rau in nenumaratele pietre de pe partiile de kkt din poiana fuckin brasov ... da noroc ca aveam puse deoparte niste poze cu batavusul la soare :D

Etapa a 2-a e una intermediara ... doar asa for fun ... si pentru cateva poze dragutze :D
diferentele fata de prima varianta sunt aparent minore ... dar afecteaza destul de puternic geometria bicicletei si ii schimba vizibil personalitatea ... ghidonul e putin mai sus decat saua, pozitia e sensibil mai upright ... e mult mai prietenoasa si confortabila

-ghidonul northroad de aluminiu a fost inlocuit cu unul din otel cromat ... forma e cam aceeasi doar ca asta nou are drop-ul ceva mai atenuat si e putin mai scurt
- pipa atax a fost inlocuita cu o pipa super inalta si cu putin rise ... e tot cromata .. se potriveste de minune cu noul ghidon .. si-l pune intr-o pozitie perfecta pentru mine :D

- saua a fost si ea schimbata ... in loc de B67 acum avem un B72 ... care e mult mai low profile si mai discret din cauza arcurilor specifice ... fara sa faca nici un fel de compromis la confort ... e la fel de confortabila ca orice model cu arcuri clasice
am saua asta de ceva timp dar nu o montasem inca pe o bicicleta ... nici nu stiu de ce ... parca asteptam sa apara bicla potrivita :D
s-a ridicat din prima la nivelul asteptarilor mele ... ba chiar le-a depasit ... buclele alea incorporate in cadru chiar isi fac treaba si suplinesc pe deplin arcurile normale ... ba mai mult iti ofera o suspensie mult mai fina si mai nuantata ... nu e asa de bouncy ca un B66 de ex, dar nu e nici asa stiff ca un b17
- tot la capitolul schimbari trebuie subliniata disparitia portbagajului spate :) ... numai dupa asta si poti sa-ti dai seama ca e o versiune temporara :D ... i just love my racks
am zis sa fac un commuter pentru mine ... gen daca m-as angaja iar pe program fix si as avea navata zilnica de facut ... ei bine fix pe bicla asta as vrea sa o fac ... cu setup-ul din pozele astea
am observat din perioada cand faceam naveta ca nu aveam niciodata chestii voluminoase de carat spre munca ... laptopul oricum prefer sa-l stiu in siguranta in rucsac (in spatele meu) ... cele doua genti mi-ar asigura suficient spatiu pentru o geaca de ploaie compacta, niste suprapantaloni impermeabili, un set de leviere, o camera de rezerva si cateva chei (geanta de pe ghidon e destul de mare ... nu stiu exact daca se observa din poze dar am in ea sticla de la airzound si tot ramane o gramada de spatiu liber)

- in rest maruntisuri ... i-am curatat aparatoarea de la lant, schimbat mansoanele de ghidon si soneria :D ... si i-am pus o pompa de cadru sks
aaa ... si a primit cadou o goarna d-aia infioratoare :D ... chiar daca imi displace profund sa folosesc o goarna asa brutala ... si ma simt ca un sofer de tir :D ... tre sa recunosc ca sunt super utile in trafic ... atrag instantaneu atentia oricarui bou care doarme pe el cu volanul in brate ... la un moment dat am fost asa de incantat de produsul asta incat i-am luat si iuliei goarna ei ... doar ca nu o foloseste niciodata pentru ca e prea puternica si o panicheaza ... gen se sperie singura atunci cand apasa pe butonul ala rosu :D ... asa ca pana la urma le-am pastrat eu pe amandoua pentru bicicletele mele
nu puteau sa lipseasca din postul de azi nici clasicele detalii :D ... stiu ca sunt cam aceleasi de fiecare data ... la modul ca e aceeasi bicicleta cu aceleasi mufe si aceleasi decaluri si mai stiu eu ce .... dar lumina nu e niciodata la fel si schimba total filmul (pentru mine cel putin) ... si oricum nu cred ca e vreun pericol sa ma satur vreodata de ele :D
so ... azi avem asa:
head tube ... imi plac mufele astea .. chiar daca sunt grosolane si destul de neatent finisate ... daplm ... e o bicicleta de munca ... si sunt mufe destul de reprezentative pentru batavus ... si cambridge-ul iuliei le are fix la fel
un detalliu dragutz e mica eticheta metalica prinsa ca un distantier la cuvete (chestia aia pe sub care trece cablul de frana) ... multe olandeze au serial numberul zgariat in mod barbar direct in vopseaua de pe seat tube ... d-aia zic ca e un detaliu dragutz :)
- world domination stuff :) ... panelul de pe seat tube o sa apara de fiecare data cand o sa vb de batavusul asta :D
- aparatoarea fatza cu profilul ei distinctiv (stiu ... e polarizanta ... unii o iubesc altii o detesta ...mie unul imi place de mor) ... + gume schwalbe marathon 28x622
si ultimul close up ... o alta mica eticheta cu serial number pe care am descoperit-o cand am demontat portbagajul ... plus frana mafac racer
cam astea ar fi modificarile cele mai recente ... ramane work in progress... si se indreapta incet dar sigur spre statutul de light tourer
urmatorul pe lista de schimbari e angrenajul :D ... nu-mi vine sa cred cat de tare imi sta pe creieri nepotrivirea dintre cadru si angrenajul asta ... care angrenaj imi place f mult in general, dar nu pe bicla asta (l-am plimbat pe vreo 3 biciclete si l-am invartit cat am putut eu de tare fara sa-l aud vreodata plangandu-se ... iar dintii de la foaie par sa ignore total cei peste 5000 de km facuti pana acum)
deja s-a obisnuit cu ior-ul si se simte ca acasa pe marginea lacului (ca mai toate bicicletele noastre) ... ba chiar am impresia ca ii plac ratzele ... probabil avea si la prima ei casa sau ceva de genul





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu