luni, 7 martie 2011

Stop the Massacre!!!

kildemoes a protestat zilele trecute impotriva eutanasierii cainilor comunitari .... e al doilea protest pe tema asta la care a participat in ultima vreme ... si deja se gandeste la urmatorul (care am inteles ca e peste vreo 3 saptamani cand intra mizeria aia de lege la comisie)
am mai ochit inca 4 biciclete la protestul de ieri (un mtb destul de generic, 2 omafiets dragutze si un roadster union oxford absolut fermecator :D) ... deci e un progres notabil fata de protestul de saptamana trecuta cand n-am avut decat o singura bicicleta de partea cateilor :D (si o mana de dobitoci sinistri care s-au facut de tot cacatul incercand un fel de contra-manifestatie penibila ... how fucken lame was that?!?!?!?! .... cocalarii frustrati calare pe mtb-uri de 2 lei sunt cei mai abjecti biciclisti ... sa nu se inteleaga ca fac vreo generalizare de kkt ..nu e vorba de toate mtb-urile ... si nici macar de toti cocalarii :D ... e un grup destul de mic care intruneste toarte conditiile necesare ... mic dar total scarbos :)) ... se stiu ei )

adica don't get me wrong ... in nici un caz nu cred ca e ok sa avem atatia caini pe strada ... in primul rand nu e ok pentru caini, care au, de cele mai multe ori, o viata groaznica ... si tre sa recunosc ca e destul de naspa si pentru unii oameni

pana acum vreo 4 ani mi-a fost super frica de caini ... care caini mai au si ghinionul sa simta al draq de bine frica asta si sa o interpreteze gresit ... asa ca am avut tot felul de intalniri tensionate cu maidanezi de toate dimensiunile ... deci inteleg total treaba cu frica ... si cu reactiile tampite pe care le poate genera

de asemenea stiu din proprie experienta ca nu e deloc fun sa mergi cu bicla cu 50 la ora si sa te trezesti urmarit de un caine care alearga cu 60 la ora ... latrand si incercand sa te muste in acelasi timp

nu o sa ma apuc acum sa fac teoria aia cu "vorbeste cu ei ca nu-ti fac nimic" (chiar daca functioneaza in 90% din cazuri) ... nu o sa mai povestesc pentru a mia oara ca in ultimii 4 ani si aproape 50 000 km facuti prin bucuresti nu am avut nici macar un incident serios cu un caine ... nu o sa mai remarc ca unii soferi sunt mai periculosi decat toti cainii la un loc ... o lasam asa ... unii oameni sunt terorizati de caini ... cainii simt asta ... rezultatul e total nefast (mai ales cand umanul implicat e calare pe bicicleta ... mai ales daca e in trafic ... si mai ales daca nu se descurca suficient de bine pe bicla cat sa iasa ok din orice situatie, etc)


da plm ... una e sa-ti fie frica de ceva ... si alta e sa vrei sa omori ceva-ul ala ... chiar exista solutii mai rationale si mai eficiente ... si in ultima instanta mai umane ... nu putem sa omoram toate lucrurile si fiintele de care ne e frica :)

si mie mi-e frica de soferi retardati si de cutiile lor de fier (doar asa ca exemplu) ... dar in loc sa le doresc moartea la toti fara discriminare prefer sa o ard precaut, sa incerc sa-i evit pe cat posibil, sa-i identific cat mai repede pe cei mai periculosi si in general asa sa fiu atent la ei ... d-astea

de asemenea mi-e frica de clovni si de mimi ... dar pe astia pot sa-i evit mai usor asa ca nu e o problema atat de presanta cat sa ma gandesc daca vreau sa moara sau nu ... pe de alta parte daca m-as trezi prizonier intr-o camera incuiata ... gen eu si un mim ... nu garantez nimic

ca sa nu mai zic ca mi-e frica de cocalarii plini de ura ... da prefer sa zic ca as vrea sa "dispara" :) ... macar e o formulare mai soft :D


revenind la protestul de ieri
ce mi-a placut:
- ca au fost multi copii cooleni ... macar suficienti cat sa nu para o manifestatie de babe nebune
- ca am vazut oameni venit de la alba iulia, brasov, predeal, gherla, craiova ... mi se pare ff tare ca sunt oameni suficient de motivati cat sa faca sute de km pentru treaba asta .... mai ales daca tin cont de numarul deprimant de mare de bucuresteni care s-au multumit cu un attending politicos pe facebook
- ca am vazut/pozat o gramada de caini foarte draguti cu tot felul de lozinci si mesaje agatate de gat sau cusute pe hainutze
- ca marele danez a primit tone de atentie :D (asta mai pe plan personal .... nu are mare legatura cu protestul )
__- ca distrusii aia din parlament nu au votat legea si au trimis-o inapoi la comisia de specialitate
- si mi-a mai placut foarte mult de printesa aia blonda :D ... Maja de Hohenzollern sau ceva de genul ... u go gurrrrlllll !!! .... imi place ca a lasat deoparte diplomatia si corectitudinea politica si a zis-o pe fata ... ca suntem in plm un popor de criminali fara suflet si ca daca nu facem ceva in sensul asta nu o sa mai scapam niciodata de eticheta asta

ce nu mi-a placut:
- senatorul marinescu sau wateva si falanga lui de babe senile ... omul a confiscat putin evenimentele de genul asta si le politizeaza fara nici o rusine
- copilul ala spooky care a recitat tatal nostru si a redat mecanic niste atacuri politice la care n-am fost f atent ... e usor sinistru sa auzi o voce de copil de 5 ani or smth care o critica pe udrea si pe sulfina si vorbeste de taierea pensiilor si a salariilor ... la un miting impotriva eutanasierii .... WTF?!?!?!
- niste babe care au masacrat microfoanele alea (si urechile noastre) ... blesteme, iubire de animale, tatal nostru again, atacuri politice invatate pe de rost ... again ... toate astea amestecate intr-o cuvantare total exaltata si profund incoerenta
- jandarmii .... care chiar daca au parut oarecum domestici si civilizati mai tot timpul tot si-au dat arama pe fatza spre sfarsit
- scandarile .... lesinate si lipsite de coerenta ... chiar cred ca e mai ok sa nu scandeze nimic daca nu e cazul :D
asa cum am zis deja the k bike s-a bucurat de multa atentie ... si a fost pozata de tot felul de aparate si tot felul de oameni ... love them all :D




chiar sper ca la urmatorul protest pe tema asta (anuntam data exacta pe facebook & all that) o sa ne adunam mai multi biciclisti ... cu bicicletele din dotare :D ... mai ales ca o vina si primavara pe bune pana atunci

asa cum am mai zis de cateva ori, bicicletele cu suflet iubesc animalele ... toate animalele
iar cainii comunitari nu urasc bicicletele (cel mult au ceva cu biciclistii cocalari si plini de ura) ... pur si simplu sunt speriati si traumatizati si incearca sa supravietuiasca in orasul asta de kkt

6 comentarii:

  1. am fost alergat de caini cand mergeam pe bicicleta si fara niciun motiv.iar de vreo 2 ori am avut noroc ca n-am provocat vreun accident in timpul urmaririi. i-am iertat acum. am gasit si o solutie daca ii vad ori opresc, ori incetinesc pe la 5km/h si trec. cand sunt pe jos si se iau de mine incerc sa le vorbesc si se calmeaza. n-am fost muscat pana acum si ma pazesc ca de dracu. partea trista e ca sunt foarte multi, pe alocuri haite, in general pasnici zic eu, dar pot avea reactii imprevizibile, nu toti oamenii stiu sa se poarte cu ei, sunt si copii, e clar ca sunt cumva salbaticiti. nu e normal totusi sa mergi cu frica pe strada, printre blocuri noaptea. marea problema e ca cine se ocupa cu "salvarea" fura banii, ii "castreaza" de 2-3 ori deci castrarea si adaposturile nu prea ar fi o solutie. sunt sigur ca sacii de mancare ar fi furati si vanduti, cainii s-ar manca intre ei. eu sunt pentru eutanasie. dar sa se faca civilizat, nu sa fie omorati si banii pentru injectii furati. si recensamant de 1mil E??? toata povestea e o afacere banoasa si scarboasa, adica hai sa ii numaram, sa facem adaposturi, ii lasam sa moara acolo tragem de timp pana cand vine o lege si-i eutanasiem/omoram. nu se gandeste nimeni de fapt la ei ci la bani. si eu am caini la tara, soramea e implicata si ea in adoptii caini, stiu ca sunt oameni care vor sa faca ceva pt asta, dar singura solutie daca vrem sa nu avem caini e eutanasierea.

    RăspundețiȘtergere
  2. maaaan ... nici nu-mi vine sa cred ca-ti raspund la comentariul asta de 2 lei ... m-am tot gandit ca ar fi mult mai simplu sa-l sterg si sa nu-mi mai bat capul cu aceleasi clisee oribile pe care le-am mai auzit de 10000 de ori

    si oricum postul asta nu-si propunea sa lanseze vreo dezbatere sau macar vreo polemica ... deci te-ai cam bagat in seama aiurea :D ...pur si simplu te-au alergat niste caini cand te plimbai cu mtb-ul si ti-ai adus aminte ca ai vazut ceva antieutanasiere pe un blog cu biciclete si te-ai gandit sa o arzi opinionated ... si anonim :) ... tare

    pur si simplu imi exprimam parerea ... si parerea mea o sa ramana neschimbata ... sterilizarea facuta in mod responsabil e singura solutie fericita pentru tot kktul asta in care ne aflam de o gramada de timp ... si singura solutie umana
    eutanasia e o monstruozitate stupida si numai un popor de criminali psihopati se putea gandi sa faca din asta o politica oficiala a statului ... cam asta e parerea mea :D

    da daca tot ai facut efortul sa scri atata (puteai sa faci un efort suplimentar si sa te si semnezi) si te-ai obosit sa-ti imbraci ura si dorinta de a omora animale nevinovate in niste pseudoargumente penibile .... hai sa vorbim putin despre asta

    in primul rand esti incoerent ... vorbesti de bani furati, de asociatii care nu-si fac treaba, de autoritati penibile si vesnic puse pe furat ... si propui ca solutie omorarea animalelor ... wtf?!?!?!
    toate astea sunt mizerii ale oamenilor ... sunt legi de kkt facute de hoti ticalosi si aplicate de tot felul de retarzi ... ce treaba au cainii cu toate astea

    in al doilea rand observ ca de fapt nu ai nici o problema cu cainii .... adica ai inteles ca daca incetinesti si nu incerci sa fugi de ei ca disperatul se potolesc ... ca daca te opresti si vorbesti cu ei se calmeaza ... ca daca ii lasi in pace te lasa si ei pe tine ... cu toate astea vrei sa-i o0mori fara discriminare pentru ca uneori mai latra la tine ... how fuckin lame is that?

    si in ultimul rand m-am saturat sa tot aud ticalosia asta cu "eu iubesc animalele de mic si am avut un catel la bunicii mei si verisoara mea a salvat odata o pisica de pe strada , dar cred ca singura solutie e eutanasierea cainilor comunitarii ... ca uneori mai latra la mine si sunt6 cam sperios si risc sa sar cu bicla in fata un ui autobuz or smth" ... imi vine sa vomit de cate ori aud scarbosenia asta ... nici nu inteleg ce credeti voi ca e ... o scuza? o explicatie? o circumstanta atenuanta? o motivatie?

    una peste alta nu prea ma intereseaza parerea ta (nu e cazul sa o iei foarte personal ... nu ma intereseaza in general retorica in care se incadreaza si blabla-ul ala de mai sus), nu vreau sa avem o dezbatere pe tema asta, nici macar nu incercam sa conving pe cineva de ceva ... pur si simplu imi exprimam parerea ... un fel de statement daca vrei
    sunt constient ca treaba asta cu omenia fata de animale nu se invata de pe net ... si nu se impune prin bloguri furioase ... da-aia si zic ca nu mi-am propus sa schimb mentalitati & stuff

    daca vrei sa vezi cam cati monstri sunt in tara asta da un search pe google dupa "caini impuscati"... zici ca e noua moda in tara asta infecta sau noul sport national al oamenilor mizerabili care o populeaza ... si gandeste-te ca imbecilii care fac treaba asta au arme ... si le folosesc la nimereala pe campuri ... nu crezi ca sunt mai periculosi decat cateii aia care au latrat la mtb-ul tau trist?

    RăspundețiȘtergere
  3. uite, mie imi plac bicicletele si imi place si blogul tau, alte lucruri sa zicem ca nu prea avem in comun. poate doar ca nici mie nu-mi plac mtburile. in fine.
    sterge comentariile astea ca parca nu-si au locul.
    ca sunt anonim sau nu ce importanta are..ideea e ca nu mi se pare normal sa traiesti intr-un oras cu atatia caini.

    RăspundețiȘtergere
  4. in shimb ti se pare normal sa extermini o intreaga populatie de animale ... care a aparut si s-a dezvoltat ca urmare a actiunilor umane

    ca n-au aparut din pamant toti cainii astia... au fost aruncati pe strada de iubitori d-astia care au avut catei la bunici & stuff si care i-au lasat sa se impuieze la nimereala si dupa aia i-au aruncat in strada cu pui cu tot
    si odata ajunsi in strada au fost lasati sa se inmulteasca de autoritatile de kkt care au mimat ca gestioneaza problema asta .... si au furat banii alocati timp de atati ani ... si autoritati de kkt, si unele ong-uri de kkt, si unele asociatii de kkt ... OAMENI de KKT mai pe scurt
    si acum v-ati tripat toti pe asta cu omoratul.

    am zis inca din postarea initiala ca nici mie nu mi se pare normal sa avem atatia caini pe strada (scrie asta chiar sub a treia poza) ...deci nu prea are rost sa ne invartim cateva ore in jurul cozii (ca tot vorbim de caini) ca sa ajungem la aceeasi concluzie

    doar ca nu pot sa fiu de acord cu enormitatea asta cu eutanasierea ... mi se pare o solutie monstruoasa ... total inumana ... si cel mai probail ineficienta
    nici macar nu e vorba de argumente ... e chestie de principiu ... d-aia zic ca o polemica nu si-ar avea rostul

    ca sa revenim la un ton mai chill ... si mie imi plac bicicletele si cat de cat mi-e simpatic si blogul asta ... asa ca putem sa avem discutii interminabile pe temele astea 2... putem sa ne si contrazicem... putem sa venim cu argumente si contraargumente ... sunt mult mai deschis la pareri diametral opuse cand vine vorba de bicle ... mai ales ca nu prea au cum sa includa uciderea in masa a unor fiinte nevinovate u know ... d-aia zic ca disctutiile despre biciclete sunt mult mai safe

    cat despre ce importanta are daca esti sau nu anonim ... are si nu are ... adica nush cum sa-ti zic ... are importanta mai mult daca ne cunoastem si interactionam cat de cat des ... pot sa bag mana-n foc ca mi se schimba intreaga parere despre o persoana in clipa cand aflu ca are o inclinatie naturala spre omorat animale nevinovate ... cred ca e o ciudatenie de-a mea sau ceva

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand e urmatorea demonstratie?!

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci, chiar daca ar trece legea in forma dorita de noi (asa cum a fost aprobata de Senat!), fara amendamentele de o TICALOSIE si IMBECILITATE SINISTRA aduse in mod ILEGAL de comisia diriguita de puscariabila Sulfina Barbu, tot trebuie sa continuam sa ne organizam, sa fim uniti si sa luptam pentru implementarea legii in mod corect si pentru PEDEPSIREA celor ce s-au facut vinovati de abuzuri si atrocitati pana acum!

    RăspundețiȘtergere