sâmbătă, 8 ianuarie 2011

snowplow

bicicleta de posta s-a intors din scurta vacanta de craciun ... nu s-a intors upgradata asa cum speram , ba dimpotriva, s-a intors oarecum deprimata si cu transmisia varza

am incercat sa fac tot ce-mi sta in putinta sa-i mai ridic putin moralul .... i-am pus un dinam nou si un stop pe aripa spate (inca nu functioneaza ... se pare ca sunt atat de retard incat nu reusesc sa leg corect 4 fire :D), am dus-o la nea gelu sa-i faca razvan o revizie (din pacate nu i-a rezolvat problema de la schimbator da macar a desfacut-o toata si a bagat vaselina peste tot), i-am cumparat un cauciuc nou pe spate (dar nu l-am schimbat inca :D) ... deci fail, fail, epic fucikn fail :D
singura idee care a binedispus-o cat de cat a fost sa mergem in parc sa-i fac niste poze dragutze ... macar astea mi-au iesit mai decente (oricum mai bine decat upgradat sau facut revizie :D).... am si avut noroc de o zi minunata .... mai ales ca am prins the golden hour si am avut o lumina fantastica :D
chiar si in starea destul de naspa in care se afla momentan bicicleta de posta e in continuare cea mai tare bicicleta de iarna din viata mea .... e incredibil de stabila (e foarte lunga, are centru de greutate jos si cea mai mare parte a greutatii e concentrata pe roata din spate), franele functioneaza impecabil indiferent de vreme, e scandalos de confortabila (mai ales tinand cont de aspectul utilaj industrial ...si greutatea enorma :D)

problema la transmisie de care ma tot plang consta in una bucata schimbator sram spectro p5 stricat (nu mai lucreaza ok nici maneta care nu mai recupereaza cablul cand cobori de la 5 spre 1 ... si nu mai functioneaza ok nici mecanismul care se ataseaza la butuc ... care schimba efectiv vitezele ... nu e sistem d-ala cu lantisor ... sunt niste tije metalice ... e peste puterile mele sa explic mai coerent :D)
partea buna e ca a ramas blocata in prima viteza .... macar se pedaleaza usor ... si ajuta la mersul prin zapada & stuff
de fapt se pedaleaza mult prea usor si daca plec cu ea la drum mai lung ma dispera cadenta ridicata pe care tre sa o mentin ca sa merg cu o viteza cat decat normala :) ... asa ca pana una alta o s-o folosesc doar drumuri scurte si forte scurte si mai ales cand vremea e mult prea naspa si nu vreau sa stresez alta bicicleta :)
daca stie cineva un mecanic priceput la butuci cu viteze interne sa dea negresit un semn :D .... am asa o presimtire ca butucul inca mai are viata in el si ar vrea sa mai bage cateva mii de km .... si ca problema e doar la schimbator ...
nu stiu daca se mai poate repara (pentru ca sunt total neajutorat cand vine vorba de chestii tehnice) dar cred ca pana la urma pot sa gasesc alta maneta care sa se potriveasca .... si sa-mi schimbe macar 3 din cele 5 viteze (daca as avea acces la vitezele 2,3 si 4 ar fi minunat .... 1 si 5 oricum nu le prea foloseam)
in ultima instanta o sa schimb butucul cu totul si o sa pun un sturmey archer cu 3 viteze .... dar as prefera sa pastrez sram-ul asta .... doar asa ca e butuc specific de cargo bike si inca mai sper sa fac din bicla asta un cycle truck pana la urma :) ...
ior-ul e dragutz ca de obicei ... lacul inghetat .... copii cu saniutze pe toate dealurile ... catei de toate formele si culorile ... mosi si babe iesiti la plimbare cu mersul ala lent si leganat .... huidume de la bgs care au fost domesticite cat decat .... d-astea :D



25 de comentarii:

  1. Oare e stabilă şi pentru că are roţi mici?

    RăspundețiȘtergere
  2. categoric contribuie si dimensiunile rotilor .... in sensul ca ii coboara centru de greutate ... dar tot geometria si dimensiunile bicicletei au rolul cel mai important

    rotile mici in sine nu sunt o garantie a stabilitatii ... ba dimpotriva dau senzatia de directie ultrasensibila si over responsive ... senzatia aia pe care o ai cand te urci prima oara pe o pliabila :D

    acum cativa ani am facut o iarna pe un dahon cu roti de 20 ... avea o gramada de calitati saracul, dar stabilitatea nu se numara printre ele
    de asemenea nu-mi suna f distractiv sa ma dau cu un bromton prin zapada afanata, sau pe gheata acoperita de slush d-asta chimic

    oricum bicla asta nu are rotile nici de 16'' ca bromptonurile nici de 20'' ca dahonurile .... roata din fatza e de 24'' si cea din spate de 26'' (deci e mai aproape de un mtb decat de o compacta) ... par mai mici in poze pentru ca e bicicleta foarte lunga si sunt alte proportii :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Butucii cu angrenaje interioare sunt sensibili la temperaturi joase, daca bicicleta a functionat bine vara, asteapta sa dezmortesti butucul si reia tentativele de schimbare a vitezelor, poate isi da drumul. Cu astfel de butuci se intra in iarna cu revizia facuta, eventual gresare cu ulei special. Cum am spus, am un P5 de vinzare, absolut nou. horiahancu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Am văzut butuci preistorici fără pic de lubrifiant, ruginiți, care schimbau perfect. Am luat de la nea Gelu o roată cu butuc Sachs 3 viteze cu torpedou, ruginit în ultimul hal și care puțea a mucegai de-ți întorcea nasul pe dos - l-am aranjat și l-am pus la Atlas, iar acum e pe Railstar.

    Nu prea văd ce se poate strica într-un butuc așa hodoronc-tronc ca să nu mai schimbe vitezele. Doar ruperea lănțișorului/tijei (după caz) ar putea duce la asta, dar atunci nu s-ar mai urni deloc de pe viteza 1.

    Am văzut butuci Sturmey Archer uzați ca naiba (am și aruncat cîțiva), care mergeau cu frecări mari, dar nici unul nu avea probleme la schimbat vitezele.

    Cel mai probabil mi se pare să fie cauza la schimbător/cablu/cămașă. Am un butuc Shimano cu 7 viteze luat de pe o vechitură, butucul nu are nici un pic de uzură, e perfect, dar pe rabla de la care l-am scos nu schimba vitezele din cauza îmbătrînirii cămășii cablului.

    Încearcă să dai jos dispozitivul de pe axul butucului că doar așa îți dai seama dacă buba e din butuc sau din ansamblul schimbător/cablu/cămașă.

    Iar dacă te gîndești să schimbi butucul cu totul, ferește-te de Sturmey Archer. Nu vorbesc din imaginație :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Uită-te aici

    http://4.bp.blogspot.com/_8g4HtXHOHjo/TMtVWeWZkGI/AAAAAAAAAdE/lDOsC2tDeAQ/s1600/BLOG-41.jpg

    E un butuc Sachs cu 3 viteze fără torpedou. Se văd bine principalele piese care acționează schimbarea vitezelor: tija cu lănțișor, piesa mică sub formă de tijă scurtă cu gaură la mijloc în care se înșurubează tija lănțișorului și cele două arcuri.

    Ce naiba să se strice din astea ca să nu mai schimbe ??? Nu am desfăcut niciodată vreun butuc cu 5 viteze, dar bănuiesc că principiul constructiv e cam tot ăsta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Există și varianta unei desfaceri și montări proaste, caz în care, într-adevăr, poate avea probleme. Nici eu nu am reușit din prima să montez corect la loc butucii Sturmey Archer și nici pe ăia Sachs, la ambele mărci nu-mi schimbau pe o viteză, aia cu turație mare. Pînă cînd m-am prins că era din cauza reglajului fin al poziției butucului pe ax.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai uită-te și la asta

    http://1.bp.blogspot.com/_8g4HtXHOHjo/TKFsterUAII/AAAAAAAAAIg/Cw6vWWiLpVQ/s1600/BLOG-19.jpg

    E de la Union Vederlicht, un Sturmey Archer cu 3 viteze. Butucul era plin de rugină și vaselină pietrificată, dar dacă acționai lănțișorul cu mîna (cămășile cablurilor erau și ele îmbîcsite), schimba vitezele.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ haymart
    si eu am vazut butuci mai distrusi decat sram-ul asta al meu care mergeau cat de cat decent :(
    am desfacut mecanismul ala care se ataseaza la butuc si schimba vitezele ... de fapt mai mult am asistat la defacerea lui :D
    nu e nici un lantisor .. sunt 2 tije metalice (una in alta) care atunci cand sunt apasate schimba vitzele ... daca le apas cu mana se simte ca butucul lucreaza si schimba vitezele .... daca incerc sa le actionez din schimbator nu se intampla nimic
    deci si eu suspectez ca e din cauza manetei+cablu+camasa si mai ales a unui montaj defectuos

    partea cea mai frustranta e ca nu ma pripec absolut deloc la surubarit ... si atunci cand stiu ce am de facut tot reusesc sa rup/stric cate ceva ... e ingrozitor :D
    iti urmaresc blogul si m-am minunat mereu de curajul(si succesul) cu care iti desfaci/reconditionezi butucii ... am si zis ca mi se pare un fel de inginerie spatiala :D

    daca ai vreodata chef sa-ti maresti experienta si sa te familiarizezi cu un butuc sram spectro p5 .... iti ofer cu cea mai mare placere bicla mea ca subiect de studiu :D
    lasand gluma deoparte chiar m-as bucura enorm si ti-as fi vesnic reconoscator daca ai avea timp/chef sa te uiti putin la schibatorul asta macar cat sa-i pui un diagnostic :D ... eventual poate reusim sa-l blocam in alta viteza decat prima .... ca ma dispera pedalatul in ritm asa de alert :D ... sau paote gasim o alta maneta cat de cat de cat compatibila care sa-mi schimbe macar o parte din cele 5 viteze


    @ horiahancu
    asa cum am ami spus e a treia iarna in care folosesc bicicleta asta ... si niciodata pana acum nu mi s-a parut ca ar avea un butuc sensibil la frig ... ba dimpotriva l-am apreciat tocmai pentru constanta cu care functiona indiferent de vreme
    singura problema la care e predispus e inghetarea cablului .... cand e foarte frig si ninge sau ploua intra putina apa in camasa schimbatorului, ingheta si blocheaza total maneta .... dar era suficient sa bag bicla 5 min la caldura si se rezolva
    n-ai de vanzare si o maneta de sram? ... gen separat doar maneta .... ca as incerca mai intai varinta asta ... si dupa aia sa ma gandesc mai serios la cumpararea unui butuc nou :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ți-am zis că nu am desfăcut niciodată ceva asemănător, nici măcar nu am atins - fără glumă :) -, doar din alea cu lănțișor. Nu știu nci măcar cum se desface mecanismul de pe axul butucului. Dar îmi confirmi că buba nu-i din butuc, ci din acționarea tijei.

    Încearcă să-ți dai seama dacă maneta trage cablul sau dacă cablul alunecă suficient de ușor prin cămașă. Trage/împinge cablul prin cămașă ca să-ți dai seama dacă-i din cauza îmbîcsirii cămășii. Dacă cablul alunecă ușor prin cămașă, iar maneta trage de cablu, atunci e posibil să fie din mecanismul de pe axul butucului. Eu nu știu cum arată ăla, dar înțeleg de la tine că are două tije mobile. Probabil că una e trasă cînd cealaltă e apăsată. Sună destul de complicat. Dacă mă crezi, eu m-am ferit să cumpăr bicle cu butuc cu mecanism din ăla de acționare, tocmai pentru că m-am gîndit că dacă se întîmplă vreun accident și distrug mecanismul pierd practic tot butucul.

    Sincer, mi-e cam teamă să mă bag, nu știu ce ar ieși din intervenție, s-ar putea să nu fie mare lucru, iar eu să-l stric de tot. Crezi cumva că eu nu am stricat destule pînă am învățat cîte ceva (nu evorba numai de butuci) ? :) Ba bine că nu, numai după ce am făcut cîte o boacănă mi-am dat seama cu trebuie făcut. La mine s-a aplicat din plin vorba cu "din greșeli se învață", dar am făcut-o pe materialul propriu, nu mi-a reproșat nimeni că i-am stricat jucăria :)

    Știi cînd înveți ? Cînd nu ai ce pierde. Cu butucul ăsta ești exact în situația mea cu rabla Atlas (care, între timp, a ajuns la gunoi - am dat-o la sablat și vopsit electrostatic și a ieșit un dezastru; alte dispariții de anunțat la rubtrica necrolog ar trebui să fie Sparta Windsor - tot din cauza vopsitoriei - și Gazelle art-nouveau - care s-a dovedit facută mai rău ca "marfa lui Ivan, luată la daltă și ciocan" și nu s-a lăsat operată în toate măruntaiele). Dacă ai văzut că la nea Gelu nu ți-au rezolvat problema, încearcă tu însuți. Îndemnul meu nu e un refuz, e tocmai motivul pentru care am pornit blogul: să arăt că se poate și dacă nu îți faci o meserie din asta :)

    P.S. Creionul corector pentru GT tot al tău e dacă-l mai vrei, primăvara-i aproape :)

    RăspundețiȘtergere
  10. hei .. ce tare ca nu m-ai uitat cu creionul ala ... o sa fie cel mai tare cadou de primavara ... poate pana atunci primeste si cauciucuri noi gt-ul ca sa fie total satisfacut
    momentan o sa folosesc buldozerul asa in prima viteza ... e ok de mers la piata sau dupa tigari ... si pana la urma cre ca o sa-mi fac curaj sa il desfac sa vedem ce iese :D ... asa cum ai zis si tu nu mai am mare lucru de pierdut :)

    imi pare rau sa aud ca atlasul, sparta si mai ales gazela aia trec prin perioade asa naspa ... sper totusi ca nu le arunci sau ceva ... si mai cauti si alt vopsitor .. vorbeste si cu andrei(bikeswing) poate stie si el pe cineva ... e pacat de bicicletele alea :D

    sper ca treaba cu "a ajuns la gunoi era doar o metafora" :D ... nici nu vreau sa ma gandesc cat de trist ar fi sa ajunga la gunoi niste cadre asa dragutze ... ca sa nu mai zic de angrenajul ala gazelle, care e absolut fermecator :D

    da-mi un reply sa-mi zici ca nu le-ai aruncat :D... sau daca le-ai aruncat zi-mi unde poate le mai gasesc :D

    RăspundețiȘtergere
  11. ATLAS - Prima și (deocamdată) singura biclă vopsită cu mîna mea. Am folosit vopsea metalizată fără să știu că e mult mai sensibilă decît aia normală. Am procedat după cum am aflat de pe Net și am crezut și eu că e OK: 2 straturi de grund + 2 straturi de vopsea + 2 straturi de lac. Greșit: grundul a aderat foarte bine, vopseaua însă s-a dovedit a fi foarte slabă și avea nevoie de MULT MAI MULT LAC decît am dat eu. Pe la pedalier, unde dădusem stratul de lac foarte gros era bine, în rest se julea mult prea ușor. Așa că am hotărît să o dau la sablat + vopsit în cîmp electrostatic că deh, despre vopseaua electrostatică am auzit numai de bine. Am fosta asigurat și că sablarea se va face cu cel mai fin agent. OK, mi-am zis atunci, și am hotărît să scap de mizeria curățatului +vopsitului din casă și să dau și Sparta la sablat+vopsit. Greșeală fatală: vopseaua electrostatică de la atelier nu are nimic de-a face cu aia de fabrică de la firmele mari. În timp ce bicla Rockrider de la Decathlon are o vopsea în cîmp electrostatic MOALE, GUMOASĂ, CARE NU SE CIOBEȘTE UȘOR, Artlas-ul și Sparta le-am luat de la atelier cu o vopsea CASANTĂ CA PORȚELANUL. După ce m-am căznit să bag cuvetele și butucii de la pedalier, cu grijă să nu ciobesc rahatul ăla de vopsea, m-am enervat și mi-am zis că asta e, am pierdut gologanii (deloc opuțini), dar mai bine le curăț și le vopsesc eu din nou că acum tot am mai multă experiență decît la prima încercare. Cînd am început să dau jos vopseaua electrostatică, horror : sablarea mușcase din oțel de ziceai că nu e metal, ci PIATRĂ DE FRECAT CĂLCÎIELE ! M-am enervat ca dracu și am aruncat ambele cadre ! Le-au luat "ecologiștii" - adică țiganii care adună fiare vechi. Evident că am păstrat toate celelalte componente utilizabile eventual la alte vechituri.

    Concluzia: nu mai sablez nimic în viața mea și nici să nu mai aud de vopsire electrostatică de atelier. Oricît de prost aș vopsi o biclă cu spray măcar nu e ceva ireversibil/iremediabil.

    Cu Gazelle Rrt Nouveau povestea e alta: am zis și pe blog că e cea mai prost lucrată biclă din cîte am. Dacă nu avea angrenajul ăla nu făcea doi bani. Cu cît avansam mai mult în a o demonta, se confirma ce am zis pe blog. Cadrul era făcut parcă în fundul curții, tubul pentru pedalier nu era perpendicular pe planul biciletei, țeava în care intrau cuvetele furcii era parcă lovită pe interior cu ciocanul, ce mai, era lucrat jalnic. Cînd, la toate astea, s-a adăugat faptul că nu am putut desface cuveta dreaptă de la pedalier care a preferat să se deformeze, dar nu să iasă orice i-am făcut, m-am plictisit și i-am făcut vînt la ecologiști. Păstrez angrenajul cu gazele ca ornament de Crăciun :)

    Evident că totul sună catastrofal. Însă pățania asta cu Gazelle are și o parte bună: mi-am revizuit destul de serios optica față de biclele vechi. Am ajuns să consider că singura piesă remarcabilă pe care o am e EMPO (care între timp a fost lustruit și curățat pînă în cele mai ascunse măruntaie), plus Union Vederlicht care merită păstrată cu aerul ei original. Celelalte - ca Union Extra sau Sparta Railstar - sînt subiecte de modernizare/customizare.

    RăspundețiȘtergere
  12. groaznic ... cred ca muream de gat cu aia de la vopsitorie ... ce imbecili
    e cel mai mare cosmar al meu ... sa duc bicla la reparat/vopsit/wateva si sa o iau inapoi distrusa

    am dus odata cadrul ala jaques anquetil la un atelier din dristor sa-i schimb bucucul pedalier ....si cand am trecut a doua zi pe acolo (total intamplator) baietii nu gasisera alte scule mai pretentioase decat un ciocan urias si o dalta ... m-a luat cu lesinul cand am vazut ciocanul ala langa comoara mea vintage :))

    e din ce in ce mai greu sa gasesti servicii de calitate facute de adevarati profesionisti :D

    oricum mi se pare super trist ca 3 cadre asa dragutze au ajuns la fiare vechi ... asta vara am trecut pe langa niste tigani d-astia cu o carutza de fiare si am vazut cu coada ochiului un cadru de pegas turist ... ruginit, cu balamaua sudata, fara furca ...o mizerie
    chiar si asa n-am putut sa ma abtin si le-am dat 5 lei pe el :D .... evident ca nu m-am apucat sa-l refac si zace parasit intr-un colt de balcon ... da macar nu e la gunoi sau la fiare vechi
    la fel si cu ukraina ... pe care am gasit-o aruncata langa un tomberon si am tarat-o pana acasa pe ploaie ... desi doar ce-mi cumparasem cadrul de rosa si credeam ca nu o sa mai vreau alta bicicleta toata viata mea :D

    pe de alta parte ar fi fost o provocare sa folosesti simultan 5 biciclete de oras (oarecum pe acelasi film) ... mai bine te concentrezi doar pe empo si union (care sunt impresionante amandoua).... si poate incepi un capitol nou cu d-astea mai sportive :D

    da pe viitor pls nu mai arunca cadre la gunoi :D...
    - stiu oameni care vor sa-si construiasca tandem sau tall bike si s-ar bucura oricand de niste cadre distruse ...
    -sau putem sa facem din ele diverse instalatii d-astea artsy sa le punem in puncte cheie din oras si sa vedem ce se intampla cu ele :)
    -sau ghost bike-uri
    -sau le facem cat de cat functionale si le donam cuiva care chiar isi dorecte o bicla dragutza dar nu-si permite una (imi place la maxim sa fac cadou biciclete ... uneori chiar mi se pare ca schimb viata unui om cand ii fac cadou o bicicleta care se potriveste perfect cu personalitatea lui :)) ... da e posibil sa exagerez eu :D )

    RăspundețiȘtergere
  13. Crede-mă că fiarele alea pe care le-am trimis probabil la Sidex nu mai aveau nimic drăguț în ele. Atlas-ul și Sparta Windsor erau ca niște oale smălțuite și ciobite, iar Gazelle era o ruginătură strîmbă. Îți închipui că mi-a ieșit fum pe nări și urechi cînd am văzut ce mizerie de sablare a ieșit de sub vopsea și singurul lucru pe care-l doream atunci era să nu mai văd chestiile alea în fața ochilor. Scandalagiu nu sînt de felul meu și nici nu dregeam nimic dacă mă întorceam cu ele la atelier. Eu am fost prostul că am dus 2 cadre dintr-o dată. Oricum mi-e greu să țin atîtea fiare într-un apartament cu 3 camere în care mai trebuie să respire și alții, așa că nu mai suportam să stau în casă și cu rebuturile. Cu siguranță dacă aș fi avut spațiu le păstram pînă le-ar fi luat cineva care să mai încerce ceva cu ele. Dar așa, am circumstanțe atenuante.
    Mi-e și silă să amintesc de moartea celor trei pe blogul meu. Îmi vine să șterg postările cu cele 3 bicle, dar mi-e de cei care au comentat cîte ceva la ele. Dacă fac un bilanț: Gazelle era prost făcută de la mama ei din fabrică, Sparta era foarte ruginită și nu putea fi lăsată așa (însă mi-au rămas roțile cu jantele și butucii în stare excelentă, marcați 1981, pe care mă bate gîndul să le implantez Vederlichtei), dar Atlas-ul avea un cadru excelent, singurul de care îmi pare rău cu adevărat. Oricum, moartea unora, bucuria altora: roțile cu butuci Shimano cu 7 viteze și frîne cu role cu care o întinerisem pe Atlas vor ajunge la Union Extra care va deveni un soi de Cyborg. Nimic nu se pierde, totul se transformă, cînd moare rinocerul se bucură vulturii :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Erată: transplantez Vederlichtei :)

    RăspundețiȘtergere
  15. e tare ca ai ramas cu o gramada de componente :)... daca iti raman chestii in plus de care nu ai nevoie sa dai un semn :)

    si noi locuim tot intr-un ap cu 3 camere ... umani, biciclete si pisici ... uneori nu stiu daca sunt mai multe bicle sau mai multe pisici :)

    e pacat sa stergi chestii de pe blog ... sunt poze dragutze

    RăspundețiȘtergere
  16. check signal cable! u know :))) cat despre vopsele si sablari...eu incep sa cred in alte nebunii si incepe sa imi displaca vopseaua din ce in ce mai mult....fie ea oricum deocamdata imi plac prea mult culorile cuprului, alamei, aluminiului, cromului, mat, lucios sau patinat, sa nu uit bien sur chiar de culoarea ruginii sau a cuprului alterat de care nu ma mai pot satura..bicicletele pe care le am in plan nu se vor mai ineca cu aerosol de vopsea prea curand :) nici macar un pic! vorba aia, noi sa fim sanatosi! ca boala vine!...asta daca nu a venit deja :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Dupa tot ce ai facut cu bicicletele tale, ma mir tare cand spui ca nu te pricepi la surubarit!!

    RăspundețiȘtergere
  18. :D... i know ... e penibil
    si e si foarte frustrant ... ca asa in mare stiu ce e de facut ... de fapt, cel mai adesea stiu perfect ce si cum trebuie reparat ... pot sa dau indicatii foarte precise unui mecanic si sa-l ghidez pas cu pas prin cele mai complexe lucrari :)

    insa totul se duce draq atunci cand pun eu mana pe o cheie ... rup suruburi, stric filete, ma lovesc ... e o amestecatura infioratoare de ghinioane si neindemanare ... oribil
    la demontat e mai usor da cand tre sa montez chestii la loc incep cele mai aberante si stupide probleme ever

    in urmatoarele doua-trei saptamani sper sa-mi iau un cadru foarte tare(l-am vazut azi si am stiut din prima ca e al meu) si o sa incerc sa mut singur piesele de pe jaques anquetil pe noul cadru .. sper sa-mi iasa... o sa incerc sa postez pe blog cu riscul de a ma face de rusine :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Sper sa postezi, da-o incolo de rusine! Care rusine?

    Nevasta-mea ma ia mereu peste picior atunci cand ma bag la diverse treburi tehnice pentru ca vine mereu cu solutii mai simple. Dar mai greu de pus in practica.

    Trebuie sa recunosc, apropo de povestea cu "cadrul tare", ca e a doua oara cand te invidiez (bine, e invidie de aia pozitiva, constructivaa, ca la Hesiod). Prima data a fost la Peugeotul cel verde, de oras, pe care l-ai gasit NOS!

    E foarte frustrant ca in Iasi nu mai exista niciun loc cu vechituri. Aia care aduceau biciclete uzate/rablagite din Elvetia au dat faliment, asa ca nu mai e nimic. Intr-un oras asa mare....

    Acum, nu ca as avea bani oricand sau pricepere, dar e placerea aia de a cauta/gasi ceva si apoi de descoperi ce se ascunde sub vopseaua scorojita. E placerea pe acre am simtit-o atunci cand am curata vopseaua de pe o "amarata" de cursiera si a iesit un decal cu SuperVitus 980 (superior lui Reynolds 531!).

    Iar sa cumpar ceva online nu prea am curaj, prea multi cu poze mici si cu preturi de "rare and vintage" la biciclete low end.

    In fine, 2 imagini ma bantuie: un single/fixed de otel natur si cauciucuri albe si un MTB de otel, genu` asta:
    http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=23743&page=16
    (de la #755 in jos)

    Bafta cu transferul, eu abia astept sa ma uit!

    RăspundețiȘtergere
  20. peugeot-ul ala verde mi-a ramas intiparit pe creieri si mie ... la un moment dat o sa-mi iau si eu un peugeot da sper sa gasesc un px10 in stare perfecta :) ... sunt dispus sa astept oricat e nevoie

    am rascolit prin fiarele alea de la deja celebru nea gelu si am mai gasit inca 4 cadre de pugeot

    -unul verde (fix aceeasi culoare cu asta de care tot vb) -si unul galben .... au aceleasi decaluri ca cel pe care l-am postat anul trecut .... aceeasi emblema ... aceleasi mufe ...e cam aceeasi bicicleta doar da astea 2 sunt muuuuult mai obosite si cu vopseaua foarte zgariata
    chiar si asa ar iesi niste bicicleta fermecatoare din ele .... cu putina munca si multa dragoste (marimea 54-56)

    - unu alb de peugeot aubisque ...cred ca am mai vb de el ... am pus mai demult niste poze cu toata bicla pe FB ...era un cadru mai maricel, in jur de 60 si daca tin bine minte m-ai intrebat cate ceva de el

    -si unul albastru care cred ca e posibil sa fie px10 ... are decaluri cu record du monde ... marimea 56-58

    asta albastru si ala alb sunt mai recente au cadrele sudate, in timp ce primele doua sunt mai clasice si au cadre mufate (ala galben are si o pipa mufata care arata minunat)
    toate patru arata destul de ponosite momentan, au de suferit mai mult de la depozitarea retarda decat de la trecerea anilor si ma doare sufletul sa le vad cum se distrug putin cate putin de fiecare data cand sunt aruncate dintr-un colt in altul

    o sa incerc sa le fac niste poze decente zilele astea si sa pun o postare numai cu peugeoturi

    @ sorin ... mai zi-mi odata cam ce marime de cadru ti-ar trebui tie? ca poate te ajut sa gasesti ceva ok la 1,5-2 mil ...daca faci rost de un cadru care sa te incante la maxim mai ai doar un pas pana la fixa visata :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Mersi de ajutor! Nu ma grabesc, cand va fi sa am noroc....
    Avand 1,83m, teoretic un 58. Desi cred ca m-ar tenta si un 56.

    RăspundețiȘtergere
  22. s-a notat ... sper sa ma tin de cuvant si sa postez ceva mai multe cadre in curand ... ma anunti tu daca-ti face vreunu cu ochiul
    numai bine
    sa-mi lasi si mailul tau just in case :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Cum spuneam, nicio graba! Speranta e cel mai placut sentiment.

    sorin7sorin/gmail.com

    Merci!

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna, felicitari pentru site si pentru toate operatiunile intreprinse cu bicicletele:) dar si cu catelusi, pisicute si alte vietati pe Get a pet!
    Am ajuns si eu la concluzia ca vreau sa-mi cumpar o bicicleta si am fost sfatuita de Andreea Toader sa apelez la tine, ca putem face o afacere buna:d daca imi poti transmite un id sau un mail sa-ti dau cateva info legat de bicicleta sau le scriu aici. Multumesc! Irina M. maria.mirina@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  25. buna irina
    multumesc pentru felicitari si ma bucur ca te-ai hotarat sa-ti iei bicicleta
    mailul meu e cristi_gheorghe2002@yahoo.com
    zilele astea sper sa ajung pe la celebrul nea gelu :D ... poate fac niste poze cu bici dragutze si pe pun pe blog
    tinem legaura :)

    RăspundețiȘtergere