luni, 27 decembrie 2010

never surrender

nici eu nici kildemoes-ul nu tineam neaparat sa iesim la plimbare in noaptea asta .... cu precipitatii abundente & all that :D ... da cineva tre sa se duca pana la mega image sa cumpere cele necesare supravietuirii ... si cum in capul listei erau tigarile am simtit ca e de datoria mea sa ma duc :D
asa ca l-am trezit pe marele danez ... l-am scuturat putin de zapada pufoasa si lipicioasa in care era imbracat si l-am scos la o mica plimbare
ninge ca la balamuc ... prin dristor nu pare ca are cineva de gand sa deszapezeasca ... soferii au niste fetze buimace si panicate si reactii total tampite .... cu toate astea zapada proaspata asta arata mi-nu-nat ... e pufoasa si sclipicioasa si s-a depus peste tot in forme cat se poate de dragutze :)
in ciuda conditiilor meteo hardcore bicla s-a comportat ok si nu mi-a dat emotii prea mari ... ma rog ... sunt cam subtiri cauciucurile de 622x30 (mai ales ca ala pe spate e semislick :D), frana pe spate (care e pe janta) a fost redusa la un simplu element ornamental, iar schimbatorul e mai lenes si se misca mai greu fiind acoperit de o tona de mazga si zapada .... da chiar si asa s-a dovedit suficient de stabila si user friendly cat sa ma faca sa zambesc ca boul si sa prelungesc plimbarea mai mult decat aveam nevoie :D

la intoarcere am facut un mic ocol suplimentar sa vad cum se prezinta partea plasticoasa a parcului dar mi-a fost lene sa mai intru ... mai ales ca am deja miliarde de poze cu ior-ul pe blog si pe facebook :)

revenind la plimbare tre sa remarc ca trotuarele sunt aproape impracticabile si total nesuferite ... si oricat de stresante ar fi masinile bezmetice prefer sa merg pe strada prin trafic

una peste alta biciclitul pe timp de iarna nu e o aventura asa de extrema :) ... iti trebuie doar o bicicleta pe care sa o cunosti suficient de bine cat sa-ti fie 100% confortabila ... si putina atentie :D ... de fapt putin mai multa atentie
de asemenea nu strica niste rapoarte de transmisie mai lejere si ceva experienta
pe vremea asta luminile mi se par mai utile decat franele :) ... mai ales daca e vorba de frane pe janta care sunt reduse la simple elemente de decor :D ... noroc ca pe fatza am frana in butuc si mai functiona cat de cat

chiar daca marele danez se descurca minunat in conditii vitrege tot as prefera sa infrunt iarna pe bicicleta de posta si sper sa-si termine concediul de refacere cat mai repede :)
deja ma gandesc ce bicicleta sa scot maine la plimbare .... ca am inteles ca o sa ninga in continuare si cred ca o sa arate dragutz ... am impresia ca vrea si moulton-ul un shooting de iarna :D

enjoy the snow si nu uitati sa va scoateti si bicicletele la joaca ... sigur o sa va distrati :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu