joi, 16 decembrie 2010

finally !!!

in sfarsit a nins suficient cat sa se depuna un strat mic si dragutz peste tot orasul asta mare si urat :) ... incepuse sa ma enerveze frigul sec si uscat din ultimele zile
prima zapada de anul asta si-a adjudecat-o the great dane care fiind legat afara a fost cea mai la indemana varianta
ne-am hotarat destul de tarziu sa dam o fuga pana in parc, sa facem cateva poze ... bem un vin fiert .... scoatem catelul sa se bucure de zapada
iulia si cu goldie au venit cu tramvaiul iar eu pe bicicleta (am ajuns inaintea lor si la dus si la intors :))
ior-ul e decorat nevoie mare (mai ales in partea dinspre campia libertatii) si handralaii aia de la bgs o ard mai toleranti patrunsi parca de spiritul sarbatorilor ... sau de vinul fiert/tuica fiarta care se vinde la casutzele de lemn ... cert e ca nu mi-a amintit niciunul ca nu am voie cu bicla in partea aia de parc
for some reason imi place sa merg iarna pe bicicleta ... adica imi place sa merg pe bicicleta indiferent de anotimp sau de starea vremii .... dar iarna are indiscutabil farmecul ei ... e aerul asa rece incat pare curat ... si cand ninge & stuff am impresia ca soferii holbeaza ochii mai mult si sunt ceva mai atenti ... si indiscutabil mai lenti ... deci mai usor de suportat
cred ca si iarna asta tot bicicleta de posta o sa fie main bike dar m-am bucurat sa vad ca si kildemoesul se simte bine pe zapada ... mai ales ca bicicleta de posta trece prin niste transformari si e gazduita temporar de andrei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu