marți, 22 septembrie 2009

De Rosa reloaded

un singur lucru imi place mai mult decat sa fotografiez bicicleta asta ... si anume sa merg pe ea
nu o folosesc f des da atunci cand iesim impreuna imi provoaca o bucurie fantastica. e cea mai frumoasa, clasica, delicata, rapida, eficienta, pretioasa bicicleta din viata mea :)
am o postare mai veche cu lista detaliata a componentelor asa ca nu ma mai arunc acum in enumerari de campagnolo, rapoarte de angrenaj sau dimensiuni de anvelope ... cred ca am si iesit putin din filmul ala cu componentele ... adica nu ca mi-e indiferent ce butuci am la bicicleta asta ... sau daca se asorteaza cauciucurile cu saua .... pur si simplu am cumparat tot ce am vrut pentru ea si chiar nu mai simt nevoia sa schimb nimic ... e singura din cele 5 biciclete pe care le mai am acum la care nu vreau sa schimb sau sa upgradez ceva :D

mi-e f greu sa explic cum ma simt pe bicicleta asta ... e de o simplitate dezarmanta si de o eficienta infricosatoare ... e ffff tare sa accelerezi la nesfarsit fara sa te complici cu schimbat de viteze si ajustat de cadenta ... pur si simplu ii dai cat poti de tare la pedale ... si ea accelereaza la nesfarsit :))
urcatul dealurilor e o experienta complet noua pe singlespeed ... mi se pare mult mai usor sa urc dealuri la care cu mtb-ul schimbam 2-3 viteze (sunt constient ca e relevanta si diferenta uriasa de greutate intre asta si xc-ul rockmachine cu care am facut comparatia ... da e ceva si cu transmisia asta directa .. e mult mai fluenta .. schimbatul de viteze iti fute tot ritmul daca nu schimbi exact cand si cum trebuie ... eu clar nu prea stiam)
la downsides nu prea am mare lucru de zis cel mult o plecare cam lenesa ca e raportul destul de mare (47/16) ... da dupa prima rotatie e totul perfect :D ... si mi-e aproape imposibil sa merg cu ea pe trotuar .. printre oameni .. si in general prin locuri pe unde tre sa merg fffincet ... e destul de incomoda la viteze mici :) ... cand ii dau mai tare se schimba distrubutia greutatii

cadrul e putin mai mic decat ar fi recomandat pentru inaltimea mea .. da am observat ca ma simt mai ok pe cadre mai stranse ... plus cae pipa suficient de lunga cat sa nu ma simt inghesuit (chiar si cu ghidonul asta drept)
cred ca plecat de la cadrul ala anquetil care e clar cam mic daa fost primul cadru de otel pe care l-am luat si m-am obisnuit cu el .. ca la snowboard .. ca si acolo ma dau cu o placa putin mai mica decat ar trebui ca asa s-a nimerit la inceput :)

acum ca tot sunt unemployed si am timp liber cacalau sper sa fac mai multe poze ... cu toate bicicletele pe care le mai am si altele de prin jur

Un comentariu: