duminică, 27 septembrie 2009

domestic bike


in ultima vreme am mers din ce in ce mai mult cu bicicleta galbena de posta, asa ca am zis sa-i fac niste poze noi mai ales ca era si radu cu sputnikul galben .. ca sa nu mai zic ca s-a schimbat putin de la debut :)

in timp ce faceam pozele astea din piata radu mi-a atras atentia ca de la o gramada alaturata de pepeni, un vanzator de pepeni a avut un mic comentariu .... a zis "publicitari" :))) deci cliseul asta cu publicitarii a ajuns si la dabuleni la pepeni ... a fost f tare si tonul pe care a zis ...usor agasat dar totusi intelegator ... poate chiar putin ironic :D ... fff tare

ieri am descoperit ca mi-a furat un bou farul de la bicicleta asta ... e f dubios ca nu e luat nimic altceva ... macar dinamul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu