marți, 22 septembrie 2009

basini eco ... gen


Trustul realitatea-catavencu a marcat "Ziua fără maşini" punand niste masti de gaze roz si uriase pe niste statui din centrul Bucurestiului ?!?!?!

"Şi nu a fost o glumă, ci o acţiune de mare responsabilitate şi responsabilizare: este, de fapt, o campanie ecologică marca "Academia Caţavencu" ... asa cum am aflat ulterior de pe site-ul meu favorit din tot trustul :D

Dupa ce au salvat vama veche de termopane, calutii de mare de manele si delta dunarii de .... nu stiu exact ce si de cine salvau pe acolo (dar sigur n-a mai ramas nimic de salvat de vreme ce s-a plictisit mihaiu si s-a intors s-o arda guvernator pe la radio/tv)... deci dupa ce au salvat raul ramul si in general tot ce misca-n tara asta catavencii si-au indreptat atentia asupra bucurestiului asta murdar, poluat, zgomotos si otravitor.

Si uite asa a aparut campania asta cu mastile pe statui ... pt ca evident e o campanie ... adica nu e doar asa o glumitza mediocra cu aroma de casa presei .. e un proiect in toata regula, o campanie de awareness, un semnal de alarma, un strigat de protest .... o acţiune de mare responsabilitate şi responsabilizare cum spuneau si fostii mei colegi de la money.ro :D
Primul care a putut sa rasulfe usurat prin masca de gaze roz a fost Mihai Viteazul si dintr-o stirica de pe hotnews aflu ca urmeaza statuile C.A. Rosetti, Mihail Kogălniceanu, Heliade Rădulescu, Gheorghe Lazăr, Spiru Haret, Lahovari şi ... Lupoaica din Piaţa Romană (asta cu lupoaica m-a terminat .. abia astept sa fac niste poze cu lupoaica cu masca de gaze)

Pentru ca tot era 22 sept ...ditamai ziua internationala fara masini s-au gandit sa bage si bicicletele in combinatie ... asa ca au tras o conferinta de presa in strada in fata statuilor si l-au chemat si pe penibilul ala de paleologu sa spuna si el 2 vorbe ... nu stiu ce a zis pentru ca ma panicheaza omul si am schimbat repede postul de frica sa nu-l vad iar pe bicla aia distrusa cu care-si cara gentile scumpe.
din poza asta de la hotnews inteleg ca a vorbit si doru buscu .. nici pe el nu l-am prins la tv ca sa stiu exact ce a zis da imi imaginez ca a bagat tot ceva cu otrava din aer, cantitatea alarmanta de noxe, moartea lenta care ne pandeste prin blocajele in trafic ... d-astea de posesor de suv cu sofer inclus

Aproape ca-mi pare rau ca am plecat din minunatul trust tocmai acum cand le-a picat fisa ca e o treaba si cu bicicletele astea :D ... adica ma gandesc ca daca directorul editorial de la Realitatea-Caţavencu indeamna bucurestenii sa aleaga bicicleta in favoarea masinii sunt sanse destul de mari sa apara in sfarsit un amarat de rastel de biciclete la casa presei ... eventual gasesc un rastel mai vechi si mai smecherit asa si-l mai cheama pe paleologu sa mai bage cateva vorbe despre patrimoniul cultural si ecologie si sa taie vreo panglica ceva.

Tot azi se mai intampla si ceva plimbare in grup prilejuita tot de ziua internationala fara masini .... evident e organizata de bate saua .... cine nu are inca un borcan de aer curat poate sa primeasca unu azi pe traseul anuntat de organizatori. Plimbarea se desfasoara sub sloganul "o zi fara masina mea in orasul meu" si probabil are ceva legatura cu un proiect al uniunii europene intitulat "In town, without my car".
Pentru mine 22 septembrie o sa fie inca o zi cu bicicleta mea (una din bicicletele mele) in orasul ... asta :) ... daca termin la ziua in timp util incerc sa fac niste poze cu biciclistii care-si recastiga orasul ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu