luni, 2 august 2010

blessed love ... magic forest ... munchies & unicorns


we trecut am fost la comana pe motiv de one love ... un motiv la fel de bun ca oricare altul de a scoate o bicicleta la o plimbare mai lunga.
pentru ca nu sunt 100% multumit de caucuicurile de la grand tourist am ales sa merg cu bicicleta kildemoes
s-a dovedit o alegere foarte inspirata ... the great dane s-a comportat admirabil ca bicicleta de touring ... incantatoare on road si surprinzatoare off road ... mi-a placut atat de mult cum merge incat am abandonat total planul initial de a fotografia /filma tot drumul si m-am concentrat doar pe pedalat :D (oricum drumul il mai povestisem asa in mare acum un an )
odata ajunsi la minunatul festival, K si-a luat foarte in serios rolul de "bicicleta oficiala de aprovizionare Munchie Biznis" si a facut drumuri zilnice pana in satul comana (vreo 5 km de drumuri forestiere de pamant si niste dealuri cu pietris) .... adica a fost si munca nu doar rasfat si jucarele cum se intelege din imagini :D
n-am fost in stare sa-i fac niste poze ok nici cu ocazia drumurilor dupa provizii in schimb s-a ales cu unele foarte dragutze langa munchie biznis .... toate lucrurile care se apropiau de coltul magic amenajat de iulia si ioana deveneau brusc mai dragutze :D ...


11 comentarii:

  1. Salut Cristi, suna-ma te rog la 0766561078, vreau sa vorbim despre un Velorbis Scrap Deluxe.
    Mircea

    RăspundețiȘtergere
  2. salut mircea
    am incercat de cateva ori sa te sun dar te-am prins ocupat
    numarul meu de telefon este 0723 355 481 si mailul cristi_gheorghe2002@yahoo.com
    da-mi tu un semn cand esti mai liber ... velorbis scrap deluxe e un minunat conversation starter :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ai idee unde gasesc si eu un ghidon moustache sau north road, sau ceva asemanator? io-s nebunu care vrea sa puna un ghidon moustache si o sa brooks pe un mountain bike. antiperformanta.
    mersi,
    Dan

    RăspundețiȘtergere
  4. sal once again :)
    cred ca gasim un ghidon north road sau promenade la celebrul nea gelu :D
    cu toate astea eu zic sa incerci unu asa provizoriu ca e posibil sa nu mearga asa de bine cu geometria de mtb ... iti schimba total pozitia mainii si scade dramatic distanta dintre sa si ghidon ... risti sa te simti putin ingramadit pe bicla
    ca sa nu mai zic ca arata destul de nenatural in combinatie cu pipele de mtb .. da asta e mai mult o parere personala :)
    dar clar merita incercat ... eu am pus un ghidon moustache si la un pegas camping ... i-am pus si un butuc cu 3 viteze interne si a iesit o bicicleta pe cinste :D ...

    RăspundețiȘtergere
  5. mersi once again ;)
    unde-l gasesc pe nea gelu? sint dispus sa incerc orice, ma dor rau incheieturile dupa ce ma dau cu ghidonul asta de MTB, drept si tzapan ca o coada de matura. cred ca oricum tre' sa incerc si alta pipa ca stau prea jos pe asta de acuma, care nu e reglabila... ma gandesc la o pipa ajustabila, ghidon north road sau ceva asemanator, poate mai putin curbat si o sa brooks, toate astea pe un corratec x-vert, iiiihaaaa! o sa zica toti ca sint un tzaran, abia astept. daca nu merge, mare paguba, mai incerc si altceva.

    RăspundețiȘtergere
  6. sa-mi arati neaparat o poaza cand termini toata treaba :D ... o sa fie ceva inedit
    pe nea gelu il gasesti la un magazinas obscur din dristor unde se vand biciclete olandeze de oras ... second hand
    il pomenesc destul de des pe blogul asta si am presupus ca esti din buc
    pot sa trec eu pe acolo luni ... ma uit ce ghidoane gasesc prin gramezile alea de fiare ... fac niste poze si daca iti place vreunul in mod deosebit ti-l trimit prin posta sau ceva :)
    eventual incearca si un ghidon de mtb cu rise si sweptback (mai ales in combinatie cu o pipa reglabila care sa-ti permita sa-l aduci mai aproape si mai sus).. tot mi se pare ca un north road o sa-ti aduca mainile prea aproape de corp ... da merita incercat in orice caz
    si eu am schimbat la o bicicleta vreo 6 ghidoane pana l-am gasit pe ala perfect :D
    daca totusi ramai pe un d-asta gen north road e posibil sa vrei sa schimbi si manetele de frane .. astea moderne de mtb arata si se simt putin ciudat pe ghidoane clasice
    acum incepe nebunia cu detaliile ... mai bine ma opresc :D

    RăspundețiȘtergere
  7. sint din bukresh, mai exact din cluj, mutat in bucuresti de vreo 8 ani, acuma locuiesc langa bucuresti, in corbeanca. daca-mi dai o adresa sau ceva reper il gasesc eu pe nea gelu si nu te mai deranjez. mersi mult. cind e gata trimit o poza, clar.

    RăspundețiȘtergere
  8. ok ... adresa e strada unitatii nr 20 parca ... e undeva intre macdonalds dristor si mall vitan (fix pe la jumatatea drumului) ... stau f aproape si pot sa merg cu tine daca ma anunti cu o zi inainte sau ceva .. sau ne auzim la un tel sa-ti explic mai exact unde vine strada asta

    RăspundețiȘtergere
  9. mersi mult. dupa ce m-am mai dat doua zile si am tot ajustat la sa si ghidon cit am putut (la ghidon nu prea mult, ca e aproape flat), cred ca totusi m-as descurca cu un riser bar de mtb. pina la urma se pare ca am nevoie doar de vreo 2 centimetri in plus la inaltimea ghidonului, poate nici atita; cred ca ai dreptate ca un north road m-ar pune intr-o pozitie cam ciudata pe tzoagla.
    saua brooks e ca si cumparata, insa deocamdata ezit sa o comand fiindca vreau sa mai iau niste chestii si incerc sa le combin intr-un singur shipping. In afara de asta, am o iesire de o zi in viena saptamana viitoare, as intra in niste magazine de biciclete de acolo, poate o cumpar direct din magazin, stii cumva ceva magazine de biciclete in viena?

    RăspundețiȘtergere
  10. pare rau ... nu stiu .. am vazut un magazin de bicle intr-una din vizitele in viena dar a fost total intamplator si nu am retinut zona :D
    la amsterdam in schimb am gasit intr-un flea market sei brooks second hand de la 20 de euro

    RăspundețiȘtergere
  11. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good.
    I do not know who you are but certainly
    you are going to a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!
    http://giaoluu.bannhac.com/index.php?do=/blog/33241/photo-in-relation-to-small-business-web-design/
    http://ziipons.net/index.php?do=/blog/12704/the-reasons-you-will-be-needing-small-business-web-design/

    Here is my website - legislature

    RăspundețiȘtergere