duminică, 9 octombrie 2011

slanic by city bike

dupa incidentul cu nasii obezi a doua zi am schimbat tactica ... am venit la gara cu o singura bicicleta (cu moultonul) ... n-am mai intrebat pe nimeni nimic, mi-am luat bilet normal, am urcat in tren cu bicicleta si gata.
de data asta am avut noroc ca acceleratul cu care plecam era d-ala cu vagoane etajate si spatii mai mari in dreptul usilor ... iar nasii s-au aratat toti interesati de bicicleta in a good way ... ca e mica si ciudatica asa si starneste curiozitatea ... si e un conversation starter perfect :)

tot aspectul neobisnuit al bicicletei l-a facut si pe soferul de maxi taxi care ne-a dus din ploiesti pana la slanic sa insiste ca avem loc sa o bagam in portbagaj ... era vorba doar de un drum de 40 km ... eram pregatit sa-i fac pe bicla(ba chiar imi doream asta), iulia zisese ca e ok daca merge singura cu microbuzul, doar ca nenea soferul nu putea sa conceapa sa ma lase sa fac "atata amar de drum pe bicicleta asta" ... asa ca si-a mutat niste scaune, a rearanjat roata de rezerva si ce mai avea el in spate si pana la urma a facut loc pentru moultonel :D
odata ajunsi ne-am cazat la o pensiune absolut adorabila si 100% bike friendly ... oameni super draguti si primitori, o casutza traditionala si nostalgica, curtea plina de pomi si de verdeatza, o gasca de catei mici si prietenosi si cateva pisici misterioase :D ... ce-ti poti dori mai mult? :D
eu unul imi mai doream o bicicleta pentru iulia ... imi doream asta atat de mult incat s-a rezolvat imediat :D ... avem prieteni biciclisti in slanic care au fost suficient de draguti cat sa ne imprumute nu una ci doua biciclete pentru iulia :)

pentru prima zi am ales o bicicleta de oras olandeza ... ca sa fie tranzitia cat mai lina ... am zis ca daca tot sunt locurile noi macar sa fie bicicleta familiara ... plus ca era o bicicleta pe care o stiam de ceva timp , care a mai aparut pe blogul asta si care imi place foarte mult
e vorba de burgers-ul albastru pe care l-am gasit la nea gelu ... bicicleta arata mai bine ca niciodata, gume schwalbe delta cruiser crem, cosuletz de rachita cat se poate de cyclechic, sonerie supradimensionata ... toate accesoriile dupa care recunosti o bicicleta iubita si apreciata :)

asa ca avand o bicicleta de oras in prima zi ne-am plimbat mai mult prin "oras" ... am batut slanicul de la un cap la altul, ne-am luat cateva repere pentru a doua zi si am profitat de lumina fantastica de toamna ca sa facem cateva poze dragutze

am intrat cu bicicletele pana in mijlocul unei terase ... nu s-a scandalizat nimeni asa ca am hotarat sa si mancam acolo
am impartit masa cu motanul asta :D
dupa masa ne-am mai plimbat putin si a gasit iulia un catel fffff mic si extrem de dragutz ... care mai avea si o problema destul de grava cu pielea si blana asa ca iti exploda capul de mila si compasiune cand il vedeai

in seara aia iulia s-a hotarat ca trebuie sa-l aduca in bucuresti si sa-l cazeze la un cabinet veterinar pana se face mai bine, doar ca in urmatoarele doua zile nu l-am mai gasit ... desi l-am cautat de o mie de ori ... si ca sa ajungem in locul unde l-am vazut in prima zi trebuia sa urcam un deal imens :)

anywayz ... o sa-l mai cautam cu prima ocazie cand revenim la slanic ... daca intre timp poate cineva sa-l ajute ar fi minunat :)

cam astea sunt pozele din prima zi ... maine le pun pe alea cu mtb :D ... observ ca a fost nevoiede 100 de posturi cu biciclete de oras si de sosea ca sa apara in sfarsit si niste mtb-uri :D

1. Deci alt tip de oameni. Fata de cfristii aia neprietenosi si grasi, care nu faceau nimic sa va lase cu bicicletele, doar ziceau da, asta a si facut o munca sa incerce sa puna bicicleta. Bravo lui.