miercuri, 5 octombrie 2011

touring fail

azi am incercat sa mergem cu bicicletele pana la Slanic ... planul era sa luam trenul pana la ploiesti si de acolo ori sa mergem vreo 40 de km pe biciclete ori sa luam alt tren pana la slanic ... suna realizabil ... dar nu luasem in calcul cat de mult suge cfr-ul

am incarcat bicicletele cu bagaje, am mers din dristor pana la gara de nord printr-un trafic infernal ... m-am injurat cu taximetristii pe drum si am cam grabit-o pe iulia pt ca eram putin in intarziere (si nu-mi place deloc sa o grabesc pe iulia :) ... am ajuns la gara cu 10 min inainte sa plece trenul si credeam ca e ok sa rasuflu usurat

doar ca in secunda urmatoare au aparut doi nasi incredibil de grasi (d-aia care abia au loc pe culoarele din tren ... de-a dreptul incredibil de scarbos de grasi) care ne-au zis cu o urma de satisfactie in voce ca nu e tren cu vagon special si ca nu avem voie cu biclele(bine ca nu apucasem sa luam bilete de la casa ... ca baba aia de la ghiseu o ardea ca nu stie sigur... ca s-ar putea .. ca sa intrebam la peron)
am incercat sa-mi pastrez calmul ... i-am zis ca le bag la sfarsitul trenului ... la ultimul vagon ... chiar in dreptul usilor de acces si ca stau eu langa ele tot drumul ... ca mergem doar pana la ploiesti ... ajungem imediat ... d-astea
pana la urma a zis unul dintre umflati ca ne ia, doar ca biletul eeeeeeee ...... si a cautat el intr-un caiet slinos ... biletul eeeeee ... 39 de lei de persoana .... pana la ploiesti :D

imi venea sa-i dau cu bicicleta-n cap ... simteam ca ma apuca toti dracii .... 40 de lei pt 60 de km what the fuckin fuck ...
sper sa-i disponibilizeze cat mai curand pe toti cfristii astia de kkt si dupa aia sa se desfiinteze tot cfr-ul asta infect :)
ca sa nu mai zic ca obezitatea aia morbida nu prea le anunta o viata ok grasilor in cauza... erau de-a dreptul odios de grasi ... revoltator de grasi :D ...imi pare rau ca n-am apucat sa le fac o poza ... da eram nervos si aparatul era in nush ce geanta de la bicicleta

asa ca am schimbat planul ... o sa plecam maine .... nu mai caram bicicletele cu noi ... am vorbit sa imprumutam doua mtb-uri locale de la prietenii la care o sa stam si o bagam un we de plimbari pe dealuri, drumuri forestiere si ce mai gasim prin zona
nu ca m-am saturat de plimbarile prin oras pe biciclete de oras ... dar si plimbarile la munte pe biciclete de munte au farmecul lor :D

ma gandesc sa incerc totusi sa iau cu mine moulton-ul ... ca tot e all terain bike si n-am avut niciodata ocazia sa-l incerc off road ... cred ca e f bun pe catarari ca are acceleratia aia exploziva... si ma gandesc ca o sa fie mult mai usor sa bag in tren o bicicleta relativ mica ... decat doua relativ mari:)
plus ca sunt sigur ca ar iesi niste poze f tari cu moultonul in the wild:D

singura parte buna din toata ziua asta de kkt a fost ca am avut ocazia (placerea:D) sa merg cu jacques incarcat la maxim ... genti triple in spate, hamacul si un rucsac mic in fatza plus inca 80 si ceva de kile de biciclist
a fost minunat ... mult peste asteptarile mele ... ma gandeam ca fiind un cadru oarecum subtire o sa flexeze destul de mult sub greutate ... si nu eram sigur daca am chanistaty-urile suficient de lungi pentru coburile astea ... ca sa nu mai zic de transmisie, ca nu prea am carat bagae cu fixa si nu stiam daca ma tin picioarele
dar nu ... gentile s-au potrivit perfect, cadrul a fost surprinzator de rigid, bicicleta s-a asezat f bine la drum ... odata pornita nici nu se mai simtea greutatea, acceleratia a ramas in limite decente iar manevrabilitatea nu a fost afectata aproape deloc
cu 20 la ora merge singura ... daca ma bag si eu in seama avem imediat 25-30 si daca imi dau interesul ne ducem spre lower 40's :) ... oricum imi place sa o ard mai chill in ultima vreme :D
cred ca ar trebui sa fac din cadru asta viitorul meu tourer ... nici nu tre sa fac mare lucru ... doar sa ma decid daca raman pe fix sau renunt la teribilismele astea si pun o transmisie serioasa de touring :)
anywayz ... o sa postez pe blog daca modific ceva ... chiar daca sunt sanse destul de mici sa mai fie cineva interesat de vesnicele transformari prin care trece cadrul asta :)

ca de fiecare data avem si cateva poze ... full loded jack ... ready for the long haul :D









5 comentarii:

  1. Urata treaba! Deh, CFR-ul e si scump, si dezgustator dar uneori ai nevoie.

    Eu abia astept sa vad transformarile, mai ales ca abia mi-am luat un MBK Mirage din 1992 cu un cadru mai special si sunt tentat de ”schimbari”!

    http://imageshack.us/g/51/dsc06857mbk.jpg/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, mai este pana cand se deschid mintile unor astfel de oameni, ei sunt invatati ca oricine vrea cu masina, ce-i aia bicicleta? Cei care vor cu bicicleta sunt niste ciudati.Asta-i in capul lor si asa v-au tratat, ca pe niste martieni!
    Nu ii inteleg, mai ales ca in toate satele si oraselele de campie se merge enorm cu bicicleta!

    RăspundețiȘtergere
  3. tare mbk-ul .. imi plac seatstay-urile alea fastback :)
    pana la urma a fost mai bine ca nu ne-au lasat grasii in trenul ala ... parca stiau ca nu aveam cele mai potrivite biciclete ... adica erau ok da se putea si mai ok .... asa ca a doua zi am luat moulton-ul ... si a mers totul struna :) ... nu-mi vine sa cred ce tare e bicicleta aia la offroad :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Merita si Moultonul onoarea asta, acum i-ai gasit utilitatea, chair daca teoretic o stiai.
    Eu ma bucur ca a avut sansa sa arate ce poate, cat de fericit trebuie sa fi fost in sinea lui, si mandru de ce a realizat!

    Astept pozele!

    RăspundețiȘtergere
  5. :D tottaly :D

    una e sa citesti pe net ca bicicletutza asta delicata si aparent fragila a fost la vremea ei un mtb de top ... si cu totul altceva e sa o vezi urcand aproape singura niste dealuri care m-ar fi lesinat pe alta bicicleta ... sau coborand in viteza pe niste carari inguste, pline de pietre si nisip si radacini si mai stiu eu ce

    azi sau maine pun si poze ... cred ca fac doua postari ca am o gramada de poze dragutze :D

    RăspundețiȘtergere