vineri, 28 august 2009

Barcelona

m-am intors de cateva zile din barcelona si pe masura ce-mi mai trece depresia de revenit in tara o sa tot postez poze de acolo.
pentru inceput bicicletele din schema municipala de bike rental .... bicing ... un fel de velib al barcelonei
cele mai prietenoase si mai versatile biciclete pa care le-am vazut in viata mea ... potrivite si pentru tineri si pentru batrni ... si pentru fete si pentru baieti ... niste bijuterii :) ... (in caz ca apare pe ocazii una furata de acolo ma bag clar .. cu toate mustrarile de constiinta si dilemele morale de rigoare)

mi-a placut la maxim ghidonul asta inalt cu un fel de portbagaj incorporat si cu sistemul ala de securizare smecherit ... cand iti terminai treaba cu ea pur si simplu o infigeai in doua gauri d-alea libere, se aprindea o lumina care iti confirma ca e totul ok si gata :)

roata din fara era de 20 (cat una de bmx sau de pliabila) cu dinam incorporat ... aveu si niste faruri fff puternice ..

roata spate de 24, viteze integrate in butuc, aparatoare completa gen skirtguard, frane in v, cauciucuri schwalbe marathon (cel putin astea erau dotarile pe majoritatea biclelor .... am vazut si cateva cu diman d-ala magnetic si alte anvelope .. da tot premium)
evident erau o gramada de bicicletutze d-astea abuzate in cele mai groaznice moduri ... mai ales alea care intrau pre mana turistilor (lucru usor de inteles avand in vedere ca din 2 in 2 pasi te intreba cate un vanzator ambulant daca vrei sa cumperi bere/hasis/iarba sau cocaina .... pe strada ... da despre asta intr-un post viitor :D).
Noroc ca in fiecare dimineata zbarnaiau dubitele astea de mentenanta si adunau din fiecare rastel biclele defecte, care aveau pana sau orice alta avarie ... si completau lotul respectiv cu altele ok

In alta ordine de idei we asta o sa fie in bucuresti Bike In .... nu prea am eu trafic pe blogul asta cat sa zic ca fac teasere & stuff .. da sunt sigur ca o sa fie ff tare ... biciclete, filme, muzici, treburi hand made si afterparty la baraka .... n-are cum sa nu fie ok. Noi o sa fim sigur acolo ... cu multe bicle colorate ... revin cu poze si vorbe luni


UPDATE: harta finala de la bike-in ... prospata direct de la organizatori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu